L’Anas ens ha explicat que és un expert en superherois. En una imatge on n’hi havia molts, ens ha anat dient els noms dels que coneixia. També ens ha dit que el que més li agradava era el Superman, per això hem buscat un vídeo on hem vist com salvava el món d’un gran monstre.
Felicitats Anas, ho has fet molt bé!