Excursió a les mines prehistòriques de Gavà

Ahir els nois i les noies del cicle mitjà vam visitar les mines de Gavà.  Les monitores ens van explicar que són de fa 6.000 anys i que d’elles els homes i les dones de la prehistòria treien la variscita, una pedra de color verd, amb la qual feien joies.  Gràcies als videos que vam veure i a les seves explicacions vam aprendre com vivien en aquella època, els estris que utilitzaven, els costums, etc. Vam acabar la visita fent un taller on cadascun i cadascuna de nosaltres es va fer un penjoll.

Vam dinar a  Can Sellarés i després, fins l’hora de tornar, vam jugar una estona. Ho vam passar molt bé. Va ser una sortida molt interessant.

 

 

2 comentaris a “Excursió a les mines prehistòriques de Gavà

  1. Va ser molt divertit. Vaig aprendre moltes coses del neolitic i sobre la prehistoria.Em va agradar molt, ademes que jo sempre he volgut ser arqueòleg.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *