Festa de la primavera

Avui ha estat l’últim dia del trimestre. Ens hem acomiadat celebrant la “Festa de la Primavera”.

Pel matí l’AMPA ens ha convidat a xocolata per esmorzar. A la tarda cada curs  ha ballat  una dansa que portàvem dies preparant. Totes les danses han sigut molt maques i tots els nens i totes les nenes  ens ho hem passat molt bé ballant. Ha estat una tarda divertida de comiat de les classes. Esperem que us hagin agradat.

Ara, fins el dia 10 d’abril descansarem i agafarem piles per al tercer trimestre.

Bones vacances de Setmana Santa i … bona “Mona”!

Sortida al Palau de la Música

El dia 13 de març els nois i les noies del cicle mitjà vam anar al Palau de la Música. Ens van explicar moltes coses sobre la cobla, vam sentir sardanes, vam veure danses, etc. Fins i tot sortien a l’escenari gegants i capgrossos. La pena és que com que estàvem asseguts i assegudes al primer pis, cap nen ni nena de l’escola no va poder sortir a ballar la sardana amb la que acabava l’obra. Hauria estat divertit!

Abans d’anar al Palau vam fer una passejada per la plaça Sant Jaume per veure l’Ajuntament i la Generalitat. Vam veure també un monument nou que han fet dedicat als castellers.

Vam dinar al parc de la Ciutadella on vam jugar una estona fins l’hora de tornar.