Aquest matí, a les classes de quart hem fet una taller que es deia “Un mar especial”. Sabeu de quin mar es tracta? Del Mediterrani.
En primer lloc, el Josep Miquel, el monitor, ens ha explicat algunes coses sobre els països que banya i sobre alguns menjars típics. Després, entre tots i totes “hem fet” una paella. És clar que no l’hem fet de veritat!, sinó que anàvem dient els seus ingredients.
La següent activitat consistia en olorar diferents espècies com a canyella, all, menta, comí, etc. i fer la prova de si, amb els ulls tapats, endevinàvem de quina espècia es tractava.
Per acabar, vam fer grups i cadascun va omplir amb espècies una figura en forma de vaixell. Després vam fer un mural col·locant tots els vaixells de tal manera que resultava una pizza!
Ens hem divertit i ens ha semblat tot molt interessant.