Colònies de 4t

Els nens i les nenes de 4t, juntament amb segon curs, hem anat de colònies a la casa “La “Fosca” de Palamós els dies 20, 21 i 22 de maig.

El primer dia quan vam arribar, ens vam instal·lar a les habitacions i vam baixar a dinar. Després vam fer dos grups i vam començar les activitats. Un grup amb un monitor visitava els aquaris;  l’altre grup amb una monitora feia “Tots a bord”, que consistia en navegar en una barqueta per la piscina mentre bufaven els vents. I… després de sopar, el joc de nit.

El segon dia, pel matí,  vam anar tots junts a la cala La Fosca a observar la fauna i la flora del litoral rocós. A la tarda vam veure el museu de pesca i la subhasta de peix a la Llotja. Aquesta nit tocava posar-se “guapo i guapa” perquè després de sopar hi havia discoteca!!!

L’últim dia vam anar amb autocar a L’Estartit a agafar el Nautilus que ens aproparia a les Illes Medes i podríem observar el fons marí. La mar estava en calma, però, déu n’hi do, quin mareig! Quan vam tornar a la casa de colònies vam dinar i … cap a casa!

 colonies.jpg

16 comentaris a “Colònies de 4t

  1. Les colonies segur que va ser divertit pujar a una barca etc…
    Algunes coses marellaven com l’autobús,la barca, etc…

  2. A mi em va agradar molt, sobretot el vaixell Nautilus i la platja. També vaig passar-ho bé amb l’esmorzar i el berenar de magdalenes i xocolata.

  3. Quan vaig veure les fotos de colonies, em va agradar la piscina amb una barca ,la platja i on van esmorzar i tambe on van dinar i el pati

  4. Jo penso que també hauran fet amics o amigues d’un altre col·legi.
    Em pregunto quins jocs de nit van fer,segurament su van passar dallo més bé que mai.
    Quines músiques van ballar a la discoteca?i,van ballar molt?segur
    que si.

  5. Els meus amics em van dir que a les colonies ho van passar molt bé.I també que es van fer amics d’un nen que es diu Christian i més amics.Van fer jocs de nit i van anar a la platja que era al costat de la casa de colonies. Hi havia una discoteca tots estaven ballant.El cami era molt llarg casi tota la classe es va dormir.

  6. Les colonies van ser molt divertides vam fer moltissimes
    coses.
    El menjar va estar molt bo.
    Les habitacions eren molt grans tenien un lavabo,un armari.
    Vam anar a la platja a buscar peixos,algues,crancs i vam
    agafar una mena de meduses peró gelatinosa jo em vaig mullar
    tot el pantalo.
    L’ultim dia vam anar a veure les illes Medes vam pujar a un
    vaixell i vam veure més d’unes illes després vam anar a la part
    dabaix i la IRIS i el ROGER eren els nostres monitors
    a sota vam veure algues ,peixos,etc.
    També vam anar a l’aeroport vam veure mots vaixells i molta
    gent.

  7. A MI EM VAN AGRADAR MOLT PERQUÈ VAM CONEIXER A ALTRES NENS I NENES D’ALTRES CIUTATS I COMARQUES . TAMBÉ VAM ANAR EN UN VAIXELL QUE ES DEIA NAUTILUS ,VAM FER SIMULACIÓ EN UN BOT , I PER CERT NO HO HAVIA DIT EL MENJAR ERA BONISSIM , QUE BO !!!!!!!!!!!!

  8. Les colonies van ser molt divertides malgrat que no vaig anar,pero jo crec que li van agradar molt a tots.A mi m’han dit que el menjar estava molt bò però com no vaig anar no puc donar opinio.

  9. Les colònies van ser molt divertides. Els monitors es deien Iris i Roger. En la meva habitació estavem: el Carlos, el Sergio, l’Alba, l’Eric i jo.

  10. El dia 20 vam anar a Palamòs a la Fosca. El primer que vam fer era anar a veure l’ aquarium i va ser molt interessant. El lloc de nit anava de pirates i corsaris. Alguns la primera nit no van poder dormir molt.

  11. A mi em va agradar molt el menjar, havien macarrons, també canalons i sopa. L’últim dia enciam amb hamburguesa i de postre un gelat de nata i maduixa.

    Vam pujar-nos a una barqueta dintre de la piscina i vam remar, qui estava davant agafava un peix amb una xarxa i els altres remaven, uns nens tiraven d’una corda. Les cordes eren els quatre vents:Tramuntana, Ponent, Mitjor i Llevant. Quan el monitor deia un nom d’un vent a qui l’havia tocat tirava de la corda i la barca es movia. Portàvem un impermeable i una armilla salvavides i els peixos eren de joguina. El joc de nit era de amagar-nos un macarró sense que ens ho veiessin i portar-lo a l’altra banda.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *