Dentro del trabajo de castellano del QUIJOTE hemos confeccionado unas “AUCAS” que han quedado increibles.
Aquí podeis verlas.
Avui a tutoria hem fet una dinàmica molt interessant per analitzar i reflexionar sobre els diferents punts de vista, vivències dels problemes…ha estat una sessió molt intensa i profitosa.
Els equips tenien diferents rols: escriptor/a, corredor/a i pensadors/es…a la pissarra hi havia 4 columnes: problema, problema “chungo”, problema “superchungo”, un problema que no podia suportar.
Els diferents equips han anat col·locant diferents problemes i els han classificat. Després ha arribat el moment d’analitzar, de reflexionar, opinar….
Hem treballat la RESILIÈNCIA a partir del conte PASTANAGA , OU I CAFÉ
Per grups han fet els seus murals on han tingut que representar l’ADVERSITAT i les diferents maneres de superar-la.
HA ESTAT UN BON TREBALL EN EQUIP
Ja fa molts anys que vam començar a col.laborar amb l’Ajuntament de Barcelona , amb l’estudi de la CONTAMINACIÓ ACÚSTICA de la nostra ciutat. BARCELONA ESCOLES + SOSTENIBLES.
Dins del projecte SSSSSPLAU anirem per tot el barri amb sonòmetres i mesurant el nivell de decibels en diferents punts del nostre entorn.
Aquestes dades les enviarem al registre que guarda l’ajuntament dels diferents barris de la ciutat, per fer el MAPA DE SOROLL de Barcelona
FOTOS DE LA SORTIDA: SSSSSPLAU : CONTAMINACIÓ ACÚSTICA