Fillols, filloles, padrins, padrines i punts de llibres

Avui hem viscut un moment molt especial.

Encara que la pandèmia encara no ens permet fer Padrins/es de lectura, els nois i les noies de 6è hem volgut fer un regals als nostres fillols/es de 1r.

Hem fet, amb molt carinyo, un punt de llibre. Esperem que amb aquest regal agafin ànims i motivació per introduir-se en el genial món de la lectura.

ENS VEIEM AVIAT!!!!

FILLOLS 1r A i 6è A

Fotos 1r B i 6è B

NECESSITEM ORGANITZAR-NOS

Aquest curs, dins de l’assignatura de CONEIXEMENTS ALTERNATIUS treballarem el tema NECESSITEM ORGANITZAR-NOS. Al llarg d’aquest trimestre  els i les alumnes de 6è, farem moltes activitats relacionades amb aquest tema.

Hem fet una activitat de MOTIVACIÓ inicial per introduir el tema de “Necessitem organitzar-nos” .

A partir d’aquesta activitat, treballarem diferents aspectes de la nostra societat.

La necessitat d’organització que tenim perquè les coses rutllin…Des del nostre nucli familiar, a l’escola , a la feina , a l’escala de veïns, pobles, ciutats, països etc…

La necessitat de la figura d’un LIDER O LIDERS, les jerarquies…tot un seguit d’estructures que fan que qualsevol societat funcioni.

Introduirem el funcionament de diferents formes de govern.

Graduació de 6è

Ja s’ha celebrat la Graduació de 6è amb tota l’escola al matí, i amb les famílies, i companys/es de l’escola  per la tarda!!

Pel matí, els alumnes de 5è han fet els birrets per 6è i un parell de balls de regal. Gràcies! S’han entregat les orles,  s’ha fet un ball per a l’escola, i ens ho hem passat molt bé!

Per la tarda, tot estava ben bonic! Les  famílies s’han esforçat de valent! La catifa vermella, el photocall, la taula parada i decorada, un Dj… Ha estat tot ben divertit i a la vegada emotiu!

Us desitjem el millor a l’institut i en el futur i… mai us oblidarem! Molta sort!

Graduació a l’escola

Últim dia de menjador