Els alumnes de 6è estem treballant a valors el tema NECESSITEM ORGANITZAR-NOS.
Treballem les diferents institucions i diferents tipologies de govern.
La millor manera d’entendre tot això ha estat crear els nostres partits polítics.
– Campanya Electoral
– Logos dels Partits
– Eslògans
– Hem escollit el nostres representants a Presidents de la Generalitat
i avui hem anat a conèixer el PARLAMENT DE CATALUNYA i ha fer el taller “Soc Diputat/da”
IMPRESSIONANT LA FEINA FETA NOIS/ES
els de 6è B han tingut la sort de trobar-se amb la LAURA BORRÀS presidenta del Parlament












