Estrella Boreal

Els nens i nenes de 2nA i 2nB van cantar la cançó de Nadal “Estrella Boreal” a l’aula de música. S’apropen les festes i els nens i nenes de 2n es van posar barrets i diademes de Nadal per cantar la cançó “d’Estrella Boreal”. Hem estat preparant la cançó durant dies a l’aula de música i ens emportem aquests bonics vídeos del resultat.

Vídeo 2nA   Vídeo 2nB
(Feu click per poder veure els vídeos)

Bon Nadal i molt bones festes a tothom!

Portes obertes natació 1r trimestre

Bona tarda famílies!

Avui alguns de vosaltres heu tingut la sort de poder veure als vostres fills i filles a la classe de natació.

Ja s’acaba el trimestre i es va notant el progrés! A poc a poc, van millorant la tècnica i aprenen a gaudir més d’aquesta manera de fer esport amb els seus companys i les seves companyes.

Tant per a les famílies que heu pogut venir com les que no, afegim algunes fotografies perquè tothom pugui fer-se una idea de la jornada d’avui!

Fotografies portes obertes natació

 

Moltíssimes gràcies!

Ivan i Vero

Can Ribas

Avui hem anat a Can Ribas i hem après el procés d’elaboració de l’oli de manera artesanal.

Hem visitat les oliveres i el trull, on hem vist la trituradora, la premsada i la separació dels líquids. També hem començat a preparar una recepta d’olives macerades, que acabarem a l’escola. I, finalment, hem tastat oli d’oliva amb una llesca de pa.

De tant en tant hem visitat els animals de la granja i els hem donat algunes fulles per menjar.

Ha estat un dia genial i ens ho hem passat molt bé!!

Fotos Can Ribas

Castanyada

Feliç Castanyada a tothom!!

Aquesta setmana hem fet moltes activitats divertides per celebrar la festa de la Castanyada. Hem ballat algunes cançons, hem fet tallers (un fanalet de tardor i un cistell per ficar les nostres paperines), ens hem vestit de cuiners i cuineres per preparar la Magrana Reial i hem tastat el codonyat… I avui hem fet una festa amb tots els nens i nenes de l’escola.

Ens ho hem passat genial!!

Que gaudiu d’aquests dies!

Iván i Vero

Fotos Castanyada 2n

Celebrem la tardor

Estimades famílies,

A l’escola celebrem la tardor!

Primer, vam parlar sobre la tardor i vam escoltar aquesta cançó que podeu tornar a cantar a casa!

Marta & Gregori – Ja ha arribat la tardor – YouTube

També vam aprendre diferents fruits i fruites de la tardor amb jocs i els vam dibuixar amb carbonet al natural.

I com podreu veure en el següent àlbum, a plàstica vam fer els nostres propis arbres de la tardor que perden les fulles de colors.

Moltes gràcies!

Mestres de 1r

Fotos Plàstica arbre de tardor

I HAVE A PET

Hello families, 

as you know, we are working on a project called “Pets”.  Here you are a song we have learned in the English lessons so you can practice and sing it at home. 

Com ja sabeu, estem treballant en un projecte sobre animals de companyia. Aquí teniu una de les cançons que hem après a English per tal que la pugueu cantar a casa.