4a Troba d’escacs a Reus

Ahir dijous, 10 de maig, l’escola General Prim va participar per primera vegada a la IV Trobada d’escacs del projecte “Escacs a l’escola” promogut pel Departament d’Ensenyament. Aquesta trobada es va dur a terme a la Llotja de Reus.

Els alumnes de la nostra escola van poder participar i aplicar tots els coneixements apresos al llarg d’aquest any no només amb els seus companys/es sinó també amb altres nens/es de la mateixa edat, atès l’alt valor pedagògic i cognitiu que aporta aquesta activitat.

Imatge de la intervenció de la regidora d'Ensenyament i Política Lingüística, M. Dolors Sardà, a l'inici de la jornada