Setmana de Carnaval

Ja ha arribat el Carnestoltes a l’escola!!

CARTA DEL REI CARNESTOLTES

HOLA NENS I NENES DE L’ESCOLA ELS COSSETANS.

SOC EL REI CARNESTOLTES, EL REI DELS POCA SOLTES. SOC EL REI MÉS DIVERTIT, SIMPÀTIC I EIXERIT QUE AL MÓN HAGUEU VIST. SOC AMIC DE LA RIALLA, I M’AGRADA MOLT CANTAR I BALLAR. SOC UN REI MOLT DIFERENT I NO DUC CORONA, M’AGRADA MÉS LA BROMA.

QUAN AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA VINDRÉ US HO FARÉ PASSAR MOLT BÉ, PERQUÈ US HEU DE DISFRESSAR SENSE DINERS GASTAR. JO NO SÓC GENS AVORRIT NI ENSOPIT, M’AGRADA FER ENRENOU TANT SI NEVA COM SI FA SOL. US DEMANO QUE ESTIGUEU CONTENTS, PERQUÈ EN EL MEU REGNAT L’ÚNIC QUE ESTÀ PROHIBIT ÉS ESTAR TRIST, ENFADAT O AVORRIT.

AIXÍ NOMÉS EM QUEDA DIR QUE AQUESTA SETMANA ENS VEUREM, I AI!!! COM XALAREM.

EL REI MÉS AMIC DE LA XAUXA, LA XERINOLA I LA DISBAUXA: EL REI CARNESTOLTES, EL REI DEL POCA SOLTES!!

Els nens i nenes de la classe de 6è són els encarregats d’anar cada dia a totes les classes per tal de donar l’ordre del dia següent i comprovar que tots els alumnes de l’escola portin el que toqui. I mireu que bé que s’ho han passat:

3 thoughts on “Setmana de Carnaval

1. amanda

Em va encantar la setmana de carnaval parquè tot lo que feia’m ens agradava a tothom jaja’ i apar amb tots els instuments que ens va deixar la Sonia va ser fabulos i el divendres sovretot: amb les pasarelas i la festa aquell dia vam estar tots juns.FI!!!!!!

OS ESTIMO COMPANYS JEJE MUAK

DE Amanda barrull(enana)