El dia 14 de desembre de 2015, va venir el senyor Ferran Alzina a fer-nos una visita, perquè vam ser una de les escoles guanyadores del concurs Ferran Alzina. El concurs tractava de la industrialització a Catalunya. Ens va ensenyar a fer ocells de paper i després cada un de nosaltres feia una part de l’ocell, com si fossim una màquina. Feiem el treball en cadena, ens passavem les coses els uns als altres. El personatge de Ferran Alzina ho feia un senyor que es deia Germà Maurici. La seva visita m’ha servit per fer-me una idea de com treballaven abans a l’època de la industrialització, de com era la vida quan van apareixer les primeres màquines. Aquesta activitat ha sigut entretinguda i molt divertida !!!.
Aquí teniu l’enllaç del joc del concurs: http://www.personatgesenjoc.cat/ferranalsina
Deixa un comentari