Comencem la física…El moviment

Aquesta web està molt bé per tenir els conceptes principals. Podeu també fer els exercicis.

http://www.xtec.cat/~rbernau1/moviment/Portada.html

Aquest article ha estat publicat en Biolokus La Ribera. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.