NOUS LLIBRES PER LA BIBLIO!!!

Des de la biblioteca “Rosa Maria” voldríem mostrar el nostre sincer agraïment a tots aquells alumnes que, de manera desinteressada, aporten llibres, còmics, contes o revistes per a que el nostre estimat espai sigui més ric en material i altres alumnes de l’escola puguin seguir fent-ne ús.

L’immensa i humil gratitud cap a tots aquells alumnes (que han estat molts) que, durant força cursos, han fet les aportacions de material quan se’ls ha requerit i, per endavant, a tots aquells  que en un futur seguiran augmentant el bagatge material de la nostra biblioteca.

De tot cor, MOLTES GRÀCIES!!!!

imag1608

Premi Pilarín Bayés, hem guanyat!!

La classe de Cicle Superior de l’escola l’Estel, formada per set alumnes: el Sergi, el Blai, el Leandro, l’Andrei, la Daniela, el Nil i la Nerea som una de les quinze escoles guanyadores del concurs Pilarín Bayés dels contes escrits per nens i nenes.

Estem orgullosos i contents d’haver aconseguit aquest PREMI tan important!!!

“Poder conèixer a la Pilarín Bayés en persona va ser fantàstic!” (Blai)

“Va ser molt emocionant veure com la Pilarín ens feia un dibuix en directe.” (Nil)

“Estic molt orgullosa que la Pilarín ens hagi dibuixat el conte.” (Nerea)

“És genial que els nostres noms estiguin publicats en un llibre.” (Andrei)

“Va ser un dia inoblidable amb els companys!” (Sergi)

“Vam tenir molta sort que la Pilarín ens dediqués un exemplar per l’escola.” (Daniela)

Enllaç a la pàgina del premi.

Enllaç al nostre blog per veure més fotografies.

PILARIN (28)

L’AMOR DE L’SPLAT

gat1Aquest llibre ens ha agradat molt perquè l’ Splat es desperta i es recorda que és Sant Valentí i comença a fer targetes per a tots els nens i nenes de la classe, però una de molt especial per a una nena: la Kitten.
Mentre feia el camí de l’escola va xocar contra la Kitten. A la classe va donar les postals als nens, per dins li volia donar la targeta a la Kitten, però li feia vergonya.

Al seu amic Spike també li agrada.

Si voleu saber qui aconseguirà l’amor de la Kitten us l’haureu de llegir!

Albert, Biel i Isaac

XIII JOCS FLORALS DE LA ZER VENT SERÈ

Com cada any, la nostra ZER ha celebrat per tretzena vegada el tradicional certamen literari dels Jocs Florals. Aquest any l’acte ha tingut lloc al poliesportiu de Vila-sana i ha estat obert a les famílies. Hi  han participat tots els alumnes des de l’Educació Infantil fins al Cicle Superior.

Des de la ZER pensem que aquests Jocs Florals són una bona oportunitat per motivar els alumnes a apropar-los a la poesia, a escriure textos poètics i a desvetllar-los inquietud pel món literari. Els Jocs Florals formen part de la nostra identitat i de la cultura del nostre poble.

Fidels al protocol, a cada categoria s’han otorgat tres premis: Flor Natural, Viola d’Argent i Englantina d’Or. Els alumnes de Cicle Superior de les dues escoles han estat els encarregats de fer la presentació. A cada guanyador se li ha lliurat un premi amb la flor pertinent i un diploma com a record d’aquest dia.

Per acabar l’acte s’ha ofert un espectacle de pallassos del qual han gaudit grans i petits.

Des del bloc aprofitem per felicitar a tots els guanyadors dels premis i a tots els participants que s’han esforçat en la creació de les seves produccions poètiques.

També volem agrair la participació de les autoritats, AMPA i tota la comunitat educativa.  Ara a esperar els propers!

Ja tenim MASCOTA!!!!

A l’escola l’Estel de Castellnou, ja tenim mascota per la biblioteca Rosa Maria. El concurs on van participar tots els alumnes de l’escola per presentar els seus dibuixos, i on els mateixos alumnes de l’escola van fer de jurat per votar els finalistes, ha sortit guanyador el Globus Kenet Didàctic ( de l’Ot Llanes, de 2n). Els altres dos finalistes van ser: L’ Aventurer (del Biel Llanes, de 4rt) i Bibliopil (del Marc Roig, de 2n).

IMAG0642Glòbus Kenet Didàctic

EL GAT SPLAT

Aquest llibre m’ha agradat molt, perquè parla d’un gat molt pelut que es diu  Splat. Ens explica el seu primer dia d’escola. La seva mare el tranquil·litza. El més fort de tot és que l’acompanya el seu millor amic. I si en voleu saber com acaba l’aventura de l’Splat ,  ja sabeu que heu de fer.

Ànims!!!

gat esplat

CLÀUDIA

EL CONTE BELLUGUET

Avui ens ha explicat el conte un cavaller! El Sergio anava vestit de Sant Jordi i ens ha explicat la història de la princesa i el cavaller. Primer tenia una mica de vergonya però després ja ha agafat confiança i ha parlat ben fort i tots ho hem sentit perfectament. Ho ha fet molt bé i tots l’hem aplaudit!! I després, per sorpresa, ens ha regalat una rosa per a les nenes i un cavaller Sant Jordi pels nens.

MORTADELO I FILEMON, EL MUNDIAL 2002

Aquest llibre ens ha agradat molt perquè el Mortadelo i Filemon havien d’anar al Japó i després a Korea del Nord a jugar el mundial de futbol.

El primer partit el van perdre perquè en Mortadelo es va fer gol en pròpia porteria. Després van anar a Korea del Nord per jugar l’altre partit i…

Voleu saber que passarà, doncs ja sabeu que heu de fer llegiu-lo!!!

Gag34

Isaac Carrera i Biel Llanes