Monthly Archives: gener 2018

ENIGMA II

Ja ha arribat el segon enigma d’aquest curs!

La vaca és un animal molt conegut que ens dóna llet i carn per alimentar-nos, però…. sabeu en quin país són sagrades les vaques?

Si cerqueu al catàleg la fitxa del llibre “La vaca que es va enfilar a un arbre”, trobareu les característiques del llibre.

Quin és el seu format?

Quan sapigueu les respostes pengeu-les dins d’aquest article!

Els cinc primers que responguin correctament a les preguntes, rebran un petit detall relacionat amb la lectura i sortiran en el bloc de la Biblioteca com a guanyadors de l’enigma!

Endavant!!!

LLIBRES AMB BANYES!

VOLS LLEGIR LLIBRES AMB BANYES?

Una nova exposició amb històries de tot tipus de vaques:  una vaca pianista, una vaca esquiadora, una vaca curiosa, una vaca aventurera, una vaca emprenyadora, una vaca golafre, una vaca trista, una vaca contenta….

I a més a més… coneixeràs quines classes de vaques n’hi ha, el lloc on viuen, què mengen, quins productes ens donen…