DIA: 2 de Febrer
HORA: a les 17’15
LLOC: Biblioteca de l’escola
ORGANITZA: L’AMPA i Comissió de biblioteca
EL RATONCITO Y EL CANARIO
La biblioteca de l’Escola CEIP ELS PINS, d’acord amb l’AMPA hem programat obrir la biblioteca una vegada al mes, en horari extraescolar. A les 5’15 horesÉs una activitat d’animació a la lectura, adreçada als nens d’ E. Infantil i C. Inicial (1r i 2n)
Les sessions van a càrrec de conta-contes voluntaris que podem ser: pares, mares, avis, àvies, professors/es, alumnes, etc…
Els contes podem contar-se en totes les llengües .
Amb suport visual o sense .També llegits.
Totes les persones interessades en participar en aquesta activitat ho han de comunicar a l’AMPA de l’escola.
S’ha de dir el nom del conte i la llengua en que ho explicarà.
Si és en una llengua diferent del català o del castellà, s’hauria d’ajudar de suport visual.
MES |
DIA |
NOM DEL CONTE |
NOM DEL CONTE-CONTE |
Hora |
| Febrer | 2 | El ratoncito y el Canario | Belén i Virginia ( AMPA) | 5’15h |
| Març | 2 | La Lola voll anar a la Lluna | Lourdes Carreras (Mare P3A) |
5’15h |
| Abril | 23 | Marató de contes | ||
| Maig | 4 | 5’15h | ||
| Juny | 1 | 5’15h |