Escoles amigues 2011

Cada curs, els de 4t anem a la biblioteca Josep Miracle a explicar contes els nens i nenes de l’escola Aspasim (Gina).

dsc14

JO primer, estava una mica espantada per com reaccionarien… Per tranquilitzar-nos l’Olga ens va explicar un conte i la Núria Solé, la mare de l’Aina de 5è i mestra d’Aspasim, va portar una bossa tota plena d’objectes perquè els nens i nenes d’Aspasim entenguessin el conte (Gal.la).
dsc49
Quan es va acabar el conte ens van dir que per parelles haviem d’explicar contes, jo ho vaig fer amb en Tom. Ens va tocar una nena, la Clàudia, semblava que no escoltava. Al principi em feia una mica d’impressió , però… personalment a mi em va agradar (Marc).
dsc62
Jo li vaig explicar un conte a una nena, que havia de seure en una cadira de rodes, feia sorolls estranys, jo crec que reia i s’ho passava bé (Kristin).

El Cristian, és un nen cec, la Gina i jo li vam explicar contes que tinguessin tacte diferent i que  pogués tocar ( Alba)

Li vam explicar un conte a la Rocio, és cega, només veu les siluetes, li agradava tocar els dibuixos i que fes soroll (Guillem)

El meu grup vam pensar que li havia agradat el conte perquè la Lili estava rient (Carla)

El Guillem i jo ens ho vam passar bé, mai havíem tingut aquesta experiencia de conversar i explicar contes a aquests nens amb dificultats ( Joan F).

One thought on “Escoles amigues 2011