Comença la biblioteca!

Benvolgudes famílies:

Un nou curs ha començat i des de l’escola volem seguir treballant i fomentant l’hàbit de la lectura des de l’espai de la BIBLIOTECA.

Volem continuar oferint aquest servei, ja que a partir d’aquesta proposta els nostres alumnes desenvolupen i treballen tota una sèrie de capacitats, hàbits i valors.

No cal fer-se soci, ni tenir carnet, només us demanem la vostra autorització perquè el vostre fill/a pugui emportar-se a casa llibres de lectura i gaudir d’aquesta nova activitat.

L’horari de BIBLIOTECA serà dilluns i divendres dins la franja horària 11-11’30.

El servei de préstec de la biblioteca és obert per tot l’alumnat d’Educació Primària.

Una cordial salutació

Montse Maldonado i Maria Hernàndez