BENVINGUTS/DES AL CURS 2021-22

University Library GIF by UCLan

Aquests dies estem acabant d’organitzar la Biblioteca per tal de poder iniciar les sessions classe i el servei de préstec a l‘octubre.

Recordeu que la Biblioteca és un espai tranquil on podeu gaudir dels llibres fent un ús correcte i respectuós.

Guies de lectura estiu 2021

BON DIA, US DEIXEM UNES RECOMANACIONS PER A L’ESTIU, SOLS CAL CLICAR A LA IMATGE.

GAUDIU MOLT I APROFITEU L’ESTIU!!!

ENS VEIEM AVIAT!!.

Llegir és un regal! | El Blog de l'AndiGuia CLER Estiu 2021 | Servei Educatiu del Baix Empordà

Municipi lector | La lectura: font de plaer i de coneixement

Nova edició del concurs “Llegir té premi”!

Un any més torna el concurs “Llegir té premi”, adreçat a infants i joves de 8 a 16 anys. Aquest concurs té per objectiu promoure la lectura, compartir-la, millorar la comprensió lectora i apropar els serveis de les biblioteques entre els infants i joves durant les vacances d’estiu.

Com funciona?
“Llegir té premi” es basa en aconseguir el major nombre de punts a través de respondre correctament unes preguntes sobre el llibre que s’ha llegit i s’hi pot participar de forma individual o per equips.

Llegir té premi

BOOKFACES

Comencem a rebre resultats de bookfaces. Quina meravella!!!!
Gràcies per la vostra participació i continuem!!!

Las mejores ofertas en cámaras Canon, Nikon y Sony para amantes de la  fotografía | Escaparate | EL PAÍS

BOOKFACES

Has pensat mai a ser protagonista d’un conte, d’una història? Ara tens l’oportunitat. Com? Doncs fent un bookface.

El Bookface és l’art de fondre’s  amb la portada d’un llibre. Es tracta d’un joc que consisteix a  compartir una fotografia encaixant la cara en la portada d’un llibre.

Us engresquem a participar i enviar les vostres imatges al correu de la biblioteca de l’escola:

espigabiblioteca@gmail.com

FELIÇ DIADA DE SANT JORDI 2021

El curs passat vam celebrar Sant Jordi confinats, aquest curs tot i fer-ho de manera presencial també serà diferent. Com ha de ser no faltaran llibres (expositor), lectures, roses, llegenda i rua.

Ens agradaria des d’aquí dedicar uns aplaudiments a les llibreteres, editors, autores, il·lustradors i com no a les lectores i lectors que fan possible que tot aquest món literari tiri endavant.

GRÀCIES

DIA MUNDIAL DE LA POESIA 2021

El dia 21 de març va ser proclamat per la UNESCO  Dia Mundial de la Poesia. Per celebrar-ho en aquesta edició, la catorzena, han escollit el poema “No em despulleu” de Felícia Fuster, de qui enguany commemorem el centenari del naixement.

Nosaltres us deixem un pensament del nostre estimat poeta Joan Margarit.

RECULL DE MICRORELATS D’ESCRIPTURA CREATIVA

AQUEST CURS ANEM DE MAL BORRÀS, A FER PUNYETES I NO AMAGUEM EL CAP SOTA L’ALA.  ANEM A PAMS AGAFEM EL BOU PER LES BANYES I FEM UN PENSAMENT…… ENGEGUEM UN RECULL  DE FRASES FETES A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA.

NO ES TRACTA DE FER UN LLISTAT SINÓ D’ESCRIURE UN MICRORELAT FENT ANAR FORÇA FRASES  FETES. TAL COM DIU LA PARAULA “MICRORELAT” ÉS UN RELAT CURT PERÒ  NO PER AIXÒ  AMB POC CONTINGUT. PENSA EN ALGUNA FRASE FETA QUE FACIS SERVIR HABITUALMENT. POTS UTILITZAR-LA COM A PUNT DE PARTIDA DEL TEU MICRORELAT.

HA DE TENIR LES TRES PARTS DE LA NARRACIÓ:

1. COMENÇAMENT QUE SERVEIXI PER SITUAR LA HISTÒRIA. EN AQUESTA PART HI HAURÀS DE DIR QUI ÉS / QUI SÓN ELS PROTAGONISTES, ON PASSA LA HISTÒRIA I EN QUIN MOMENT.
  2. ALGUN ESDEVENIMENT PRINCIPAL QUE GENERA UN CONFLICTE O SITUACIÓ CURIOSA QUE VIUEN ELS/LES PROTAGONISTES.
  3. UN ACABAMENT, TOT EXPLICANT COM ES RESOL I ALHORA TANCAR LA HISTÒRIA.

HI PODEU PARTICIPAR FINS EL 15 DE MARÇ. ANIMEU-VOS!!!!

Publicat dins de General | 105 comentaris

BIBLIOTEQUES D’AULA

Continuem construint les biblioteques d’aula, quina meravella!!!

BIBLIOTECA D’AULA

Es comencen a veure els racons de biblioteca a les aules. A quin més bonic!!!!! Us deixem una mostra d’imatges i anirem completant segons ens vagin arribant. Bona feina!!!