Ús dels llibres

LES NORMES

Per al bon funcionament de la biblioteca i la convivència entre tots els usuaris són necessàries algunes normes. Per això has de saber que:

 

  • A la biblioteca s’ha d’estar en silenci i mantenir un ambient d’estudi i treball.
  • Tracta bé els llibres i resta de materials per a què els puguin utilitzar altres persones.
  •  Quan acabis de llegir o fer els deures, t’has d’aixecar en silenci i deixar la cadira ben posada.
  • És molt important que els llibres estiguin ben ordenats per això cal deixar-los un cop utilitzats en el carro de la bibliotecària per a què ella els ordeni.
  • Només les enciclopèdies i diccionaris s’han de retornar a les prestatgeries.
  • Quan trobis un llibre o revista en mal estat l’has de dur a l’hospital de llibres.
  • Al teu abast tens servei de préstec de diferents materials. Només les enciclopèdies i diccionaris i les col·leccions no es deixen en préstec.
  • Tots els materials són de lliure accés excepte la videoteca i la zona dels multimèdies. Has de demanar permís a la persona encarregada.
  • No és permés entrar beguda ni menjar.
  • Pots accedir a la biblioteca també fora de l’horari escolar acompanyat d’un adult.

Cal signar el full que lliurarà la persona responsable.

  • Cal desconnectar els telèfons mòbils en entrar, així s’eviten molèsties a les persones que estan llegint o treballant.

 

Les normes fan possible l’organització d’un espai i d’uns serveis, gràcies per respectar-les.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *