JA HA ARRIBAT LA CLER!

Efectivament, ja la tenim aquí! La CLER,  la Guia de Lectures Recomanades  hivern 2020 ! Una súper proposta de les biblioteques públiques de les comarques gironines.

I què hi podem trobar ?

Un munt de NOVETATS de literatura infantil i juvenil que tot just arriben ara a les llibreries.

El que ens agrada de la CLER és la  classificació que fa de les lectures proposades. Podem trobar la guia de lectura de còmics,  la guia de lectures per aprendre a llegir, la de Poesia, la de lectures juvenils…aquesta classificació facilita enormement l’accés a totes les recomanacions que ens han preparat per aquest hivern tan gèlid.

Ompliu de calidesa la vostra ment amb les interessants lectures de la CLER, la Guia de Lectures Recomanades per la xarxa de bibliotecaris i bibliotecàries de Girona.

TORNA L’HORA DEL CONTE A LA BIBLIOTECA OBERTA

Amb motiu dels actes  del 25-N, la Maria Morell, bibliotecària de la Biblioteca Oberta Circell ens ofereix el meravellós conte UNA CATÀSTROFE AFORTUNADA, escrit per l’Adela Turin i la Nella Bosnia. Aquest conte s’oferirà a totes les nenes i nens de P-4, P-5 i 1r.

Podreu gaudir de l’activitat a la biblioteca de l’escola a partir de les 16:45 els següents dies:

9 de desembre: P-4 A
10 de desembre: P-4 B
15 de desembre: P-5
16 de desembre: 1r

No us oblideu de fer una inscripció prèvia per gaudir de l’activitat a través del correu:

activitatsbibliotecaobertaiCL@gmail.com

PUBLIQUEM EL LLIBRE LA FAMÍLIA PANELLET I LA CAIXA MÀGICA

El passat 30 d’octubre vam posar a la venta a l’escola Circell de Moja el llibre La Família Panellet i la Caixa Màgica.

El llibre va ser escrit pels alumnes de cinquè i sisè i il·lustrat pels alumnes de P-3 a 4t durant el curs 2019-2020 en col·laboració amb l’Associació Cultural Ateneu Mogenc.

Degut al confinament a causa de la pandèmia de  la COVID-19, es va produir  l’anulació dels actes de la Diada de Sant Jordi del curs passat i malgrat que el llibre ja estava editat al mes d’abril , vam haver de posposar la presentació i venta del llibre.

Enguany , però , hem pogut finalitzar aquest projecte escolar i estem molt satisfets i satisfetes amb l’enorme participació per part de  les famílies que van voler col·laborar adquirint el llibre.

En total, es van vendre 72 llibres a la paradeta gestionada per l’Ateneu Mogenc amb la col·laboració de l’alumnat  de sisè.

El 75% dels beneficis obtinguts s’invertiran en l’activitat de comiat  que realitzarà  l’alumnat de sisè en finalitzar l’etapa de primària.

HOLA! QUINA IL·LUSIÓ QUE ESTIGUIS AMB NOSALTRES!

Benvinguts i benvingudes al nou blog de la Biblioteca Circell, un espai on trobaràs un munt de propostes engrescadores, notícies increïbles  i les novetats més interessants relacionades amb el món dels llibres.

Vols participar en el nostre blog? No t’ho rumiïs més!

Envia’ns un missatge a l’apartat CONTACTE del blog de la biblio explicant-nos quina és la primera paraula que et ve al cap quan penses en els llibres. Comptem amb tu!

Font imatge: pixabay

Sabies què..? La gran l’escriptora anglesa Emily Dickinson afirmava que ” Per viatjar lluny, no hi ha millor nau que un llibre”. I tu, què en penses?