El passat dimarts 14 de maig ens va visitar l’escriptora vigatana d’origen marroquí Laila Karrouch. L’activitat formava part del programa Autors a les Aules de l’Institució de les Lletres Catalanes.
La visita va ser la culminació d’un conjunt activitats que els nens i nenes de 3r i 4t ha anat portant a terme al llarg d’aquest darrer trimestre i que s’ha centrat en el descobriment de la Laila com a escriptora i en la seva obra Un meravellós llibre de contes àrabs per a nens i nenes.
D’aquesta manera, aquest grup d’alumnes va gaudir d’una trobada en la que la Laila, a cor obert, va anar repassant aspectes de la seva vida, sobretot de la infantessa, així com la seva trajectòria dins del món literari.
Cal dir que l’alumnat va seguir amb gran entusiasme el discurs de la Laila, i en molts casos, es van sentir identificat amb l’autora i les seves experiències.
En nom de la nostra escola volem agrair de tot cor, l’amabilitat i tracte mostrat per la Laila.