Benvinguda

Benvinguts/des al bloc de la biblioteca escolar de l’Escola Sant Jordi de l’Ametlla de Mar.

Us convidem a entrar, cercar, trobar, escriure, opinar, somniar, inventar, crear, il·lusionar-vos, emocionar-vos, ……. però sobretot que fem que aquest bloc sigui un punt de trobada virtual per a tots els qui tenim el gran plaer d’endinsar-nos i estimar  el món dels llibres i la lectura.

Horari Biblioteca Escolar Sant Jordi:

A partir del 17 d’octubre de 2011

De dilluns a dijous de 16’30h a 17’30h

-Servei de préstec

-Servei Internet

-Espai de lectura

-Recerca d’informació

-Estudi

L’obertura d’aquest nou espai, dins l’escola pretén:

–         Potenciar la lectura com a font d’informació.

–         Fomentar el gust per la lectura.

–         Donar a conèixer altres realitats, recursos i fomentar el respecte.

–         Guiar als alumnes en la recerca i selecció de la informació obtinguda.

Normes de préstec:

• Els llibres s’han de retornar als 15 dies, a partir de la sortida, i el material audiovisual als 7 dies.
  • Si un llibre es perd, o arriba en mal estat, es valorarà el dany, i si es creu convenient, s’haurà de pagar la despesa.
  • Un cop passat el temps de préstec, es pot demanar una pròrroga.
  • S’ha de presentar sempre, el carnet de la biblioteca, sinó no es podrà deixar llibres o material audiovisual.
  • Si no es retorna o es fa la pròrroga, hi haurà una penalització, (retirada de carnet tants dies, com se sobrepassi el període autoritzat).
  • Es podran agafar, com a màxim 2 volums.