PRESENTACIÓ

Benvolguts i benvolgudes alumnes i famílies de l’Escola Eiximenis!

Aquest és l’espai on tots els alumnes podrem compartir lectures, contes, moments… per així, endinsar-nos en el món de la lectura.

Cada grup classe té una biblioteca d’aula on s’hi dinamitzen activitats de potenciació del gust per la lectura. Cada tutor facilita l’accés als llibres de la nostra biblioteca als seus alumnes. Periòdicament es fan propostes i exposicions als passadissos per poder accedir a materials diversos de lectura que motivin als nens i nenes.

Els alumnes d’Educació Infantil visiten la biblioteca setmanalment, per gaudir de l’hora del conte. Un cop realitzada aquesta activitat, els nens i nenes poden escollir  lliurement els llibres que més els agraden per miraramb els companys i companyes. Comencen a diferenciar  els llibres de coneixement i d’imaginació mirant els teixells i realitzen activitats de dinamització pel coneixement de la biblioteca.

A més, en aquesta web també hi podem trobar recomanacions de llibres i enllaços interessants per a tots vosaltres, petits i grans lectors!

Esperem que gaudiu d’aquest espai.