6è Celebra els Jocs Florals de Sant Jordi

Hola famílies,

Un any més ha arribat Sant Jordi i els alumnes de 6è ho hem celebrat participant en els Jocs Florals del Bernat. Cadascú de nosaltres va escriure un poema, val a dir, que no va ser una tasca fàcil, però els resultats han estat bons.

Coincidint amb la Diada de Sant Jordi, hem llegit els 5 poemes finalistes de cada classe i mitjançant la votació dels nostres companys i companyes n’ha sortit un guanyador de cada grup. A més a més la jornada va estar amenitzada per les actuacions musicals d’alguns dels nostres companys.

Moltes felicitats a tots els participants i als guanyadors.

Per veure les fotos de la jornada CLIQUEU AQUÍ.

Sortida a El Xaloc

Els i les alumnes de Cicle Superior hem fet una sortida d’aventura a la casa de Colònies El Xaloc. Ha estat una sortida especial perquè ha estat la primera sortida des de feia ja massa temps i  tots ho necessitàvem una mica. Ho hem passat molt bé!

AQUÍ us deixem un recull de fotografies de 6è.

I AQUÍ el recull d’imatges de 5è.

Esperem que us agradin!

2n Trimestre

I sí, ja tornem a ser aquí, hem passat el Nadal i comencem el 2n trimestre amb moltes ganes i plens d’activitats.

Som-hi!!

AQUÍ us deixem un enllaç per veure les fotos dels alumnes de 6è fent una Dinàmica sobre les emocions.

A més a més hem celebrat el Dia Escolar de la No-violència i la Pau escoltant cançons emblemes de la PAU, reflexionant a través de poemes i frases cèlebres i pintant mandales de la PAU. Aquí us deixem un recull d’imatges de DENIP.

Ben aviat us ensenyarem com ens estem preparant pel carnaval. De moment us ensenyem un tastet de les MÀSCARES que estem preparant a Cicle Superior.

5è visita el Cosmocaixa

El passat dia 5 de març els alumnes de 5è vam fer una sortida al Cosmocaixa.

Vam fer dues activitas,una sobre l’evolució dels éssers humans on ens van explicar els trets que van permetre evolucionar a l’espècie humana i l’altra, que ens va encantar, sobre la diversitat d’espècies i les seves característiques.

Aquí us deixem un recull d’imatges del dia.

Carnaval al cicle superior

El divendres 21 de febrer vam celebrar a l’escola la festa de Carnestoltes. Durant el matí vam fer tallers dedicats a les disfresses. A la tarda ens vam disfressar i vam fer una rua pels carrers del nostre poble. La festa va continuar a l’escola  amb música, balls i la posterior festa del nostre AMPA. Va ser un dia genia!!!