5è visita el Cosmocaixa

El passat dia 5 de març els alumnes de 5è vam fer una sortida al Cosmocaixa.

Vam fer dues activitas,una sobre l’evolució dels éssers humans on ens van explicar els trets que van permetre evolucionar a l’espècie humana i l’altra, que ens va encantar, sobre la diversitat d’espècies i les seves característiques.

Aquí us deixem un recull d’imatges del dia.

Carnaval al cicle superior

El divendres 21 de febrer vam celebrar a l’escola la festa de Carnestoltes. Durant el matí vam fer tallers dedicats a les disfresses. A la tarda ens vam disfressar i vam fer una rua pels carrers del nostre poble. La festa va continuar a l’escola  amb música, balls i la posterior festa del nostre AMPA. Va ser un dia genia!!!

Setmana sobre rodes

A l’inici del segon trimestre hem realitzat la setmana sobre rodes. Tots els cursos de primària han gaudit d’una sessió d’educació física per a patinar amb patinets, monopatins i/o patins. Molts nens i nenes han aprofitat per estrenar els que els havien portat els Reis Mags d’Orient.

En aquest enllaç podeu veure un recull de les fotografies del cicle.

Una part del nostre passat 5è

Els alumnes de 5è vam fer una sortida per tancar el tema de la prehistòria. Vam visitar el museu de la biblioteca sobre el passat prehistòric de Sta Perpètua, vam poder veure com vivien i diverses eines que utilitzaven en el paleolític i el neolític.
Va ser molt interessant i ens va agradar molt. Aquí teniu una mostra de diferents moments de la sortida de 5è B. Pròximament afegirem les fotos de 5è A.