Proposta-1

Sessió-1 “Les tasques pendents” (antigament deures!!!)

  • Fer un article amb informació d’algun dels temes treballats a la primera sessió.
  • Llegir els articles dels altres companys i fer-ne algun comentari.
  • Cercar 5 blocs de diferents tipus
  • Personal no educatiu
  • Individual: de mestre o d’alumne
  • Col·lectius: aula, cicle, Aula d’Acollida, Aula de Educació Especial
  • Temàtic: Matèria, àrea, Assignatura
  • Institucional: Centre, Servei Educatiu, Administració Estatal/Autonòmica,…
  • Entrar com Editor i a la Pàgina Enllaços i incloure els 5 blocs demanats
    • Nom del Bloc, enllaç, comentari Tipus
  • Llegir la Pàgina Tema del Bloc i omplir el comentari
  • Entrar com Editor i a la Pàgina Proposta de treball deixar l’enllaç del bloc creat
  • Pensar en l’estructura que li donarem al nostre bloc
    • Tipus de Bloc
    • Estudi dels diferents participants “rols”
    • Temàtica
    • Categories
    • Pàgines
  • Pa nota” Creació del bloc personal:
    • Nom: explicació, perfil de l’administrador
    • Triar presentació: EditarPresentacióAparences
    • Mirar les diferents possibilitats que ens dóna cada aparença, EditarPresentació (les opcions de sota que son diferents en els diferents models o ”termes”, 2-3 columnes, canviar la imatge,… color
    • Modificar l’article inicial
    • Mirar el menú d’”Opcions” (No canviar cap si no estem molt segurs)

… sorprèn-me!!!.

És una proposta no hi ha obligatorietat possible, la llibertat de fer és el que ens fa lliures.

“Blocaire: persona sense por a “bloquejar” i/o bloquejarse, pero amb il·lusió, ganes i temps per a bloquejar i compartir idees, comentaris, recursos, …”

This entry was posted in Proposta-1 on by .

About bgene

Que puc dir de mi mateix??? Primer vaig treballar, després vaig estudiar,... ara faig de mestre. Aficions: viatjar en família, bolets, esquiar,... Tenia tan mala lletra (I la continuo tenint) que vaig arribar a l'ús de l'0rdinador i continuo. Un altre dia més

8 thoughts on “Proposta-1

  1. rporta

    Hola !
    Vull agrair en primer lloc les explicacions d’en Benet.
    Va ser molt interessant conéixer les diverses possibilitats que ens pot oferir la creació de blogs, tant des del punt personal com pedagògic.

    Veig que ha quedat una mica incomplerta la definició inicial que ens describia el blog com un “diari personal” creat i controlat per un editor. Com tot allò relacionat amb el món de la informàtica, el blog ha anat evolucionant molt depressa tant en la forma com en l’ús que s’en fa. El blog és una “porta” que ens obren o que podem obrir invitant a tots aquells que vulguin fer una aportació. Com diu en Benet , els blogs són la mostra més clara que s’ha iniciat una nova era: la de la Web 2, és així, oi?

    Fins aviat

    Rosa

  2. abernat4

    Hola!

    Jo també vull remarcar la importància de la web2, l’escriptura compartida, ja que ens permet fer tot tipus de comentaris i compartir opinions dels diferents temes.
    L’utilitat que tots en donarem serà diferent (ús personal o professional), però farà que siguem coneixedors de totes les avantatges informàtiques que se’ns ofereixen.

    Fins dilluns,

    Anna

  3. afondevi

    No podem quedar-nos al marge d’aquest nou món de la informació que ens ofereixen les noves tecnologies, ara blocs i web 2. Hem de saber trobar les aplicacions més correctes a la nostra tasca docent. Però… com controlarem l’objectivitat i fiabilitat de la informació? S’oferiran models correctes pels nostres alumnes? Suposo que també serà molt important desenvolupar el seu sentit crític i fer-los capaços de seleccionar!
    Fins demà dilluns.

    Anna F.

  4. ealoy

    La informació que se’ns ha donat ha estat entenedora. Tothom coincideix que és molt fàcil fer un BLOC, segurament que és veritat, però encara no ho veig tan clar.

  5. mboneu

    Crec que com diuen tots anteriorment, el blocs són una eina molt bona per la comunicació, espero que poc a poc tots n’anem aprenen, llencem la por i ens hi posem.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *