PROMOCIÓ DE L’HANDBOL

Al llarg de dues setmanes, del 22 al 30 d’octubre, tots els alumnes de primària han destinat una sessió d’EF a conèixer un esport de conjunt: L’HANDBOL.

Han vingut a la nostra escola jugadors del Club Handbol Riudoms i ens han ofert una classe lúdica i engrescadora per apropar-nos al món de l’handbol.

També ens han dit que tots els divendres de 17:30h a 19:00h podem anar a uns entrenament lliures al PAVELLÓ MUNICIPAL i així continuar gaudint d’aquest esport.

MOLTES GRÀCIES PER VENIR!


4 comentaris a “PROMOCIÓ DE L’HANDBOL

  1. UNA SESSIÓ DE HANDBOL

    Ahir a la segon hora del matí , ens tocava Educació Física ha vingut
    un senyor que es diu David. Era un senyor que sabia molt de handbol, i ens ha
    ensenyat com es juga a handbol .
    Ha fet un circuit amb cons per fer ziga-zaga i marcar a la
    porteria on hi havia uns cons petits que teníem que tocar amb la pilota .
    Després hem jugat un partit, a cada equip hi havia cinc jugadors, per això
    hem dividit el camp de handbol en dos. Hem jugat a penaltis de handbol.

    Ens ho vam passar molt bé!

    Zakaria Azzakhnini 3r A

  2. M’agradaria saber una mica més d’informació sobre el handbol. Tinc un fill que hi està interessat, ja que li va agradar molt l’activitat que es va dur a terme a l’escola en l’àrea d’educació física. Segons ell em va comentar i com he vist al blog, hi posa que tots els divendres de 17.30h a 19.00h poden anar a fer entrenaments lliures al pavelló municipal. La meva pregunta es si només cal presentar-se, si no s’ha d’apuntar a algun lloc? Rebin una cordial salutació. Esperant la seva resposta.

    • Hola Maria !
      Penso que només cal que us presenteu al pavelló el divendres de 17:30 a 19:00 h allà us informaran.

      Salutacions,

  3. Hola soc en Marc Mas ha handbol m’ho vaig passar molt bé
    vaig fer tres gols ho vull tornar ha provar m’ho vaig passar
    pipa .

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *