TERCER SEGUEIX PATINANT!

Durant el tercer trimestre i, a partir del dimecres 19 de abril fins al 29 de maig, tornarem a treballar el patinatge i l’hoquei en una de les sessions d’Educació Física de 3r de Cicle Mitjà. Es pretén que els nens/es vagin assolint les nocions bàsiques per saber patinar i, al mateix temps, treballin la coordinació i l’equilibri sobre patins.

Aquesta activitat formarà part del Pla Català de l’Esport de l’escola i es durà a terme amb la col·laboració de la Federació Catalana de Patinatge i el Club patí Riudoms.

Es realitzarà en horari lectiu 1 sessió setmanal a l’hora d’Educació Física i anirà a càrrec del tècnic de l’Alt Rendiment Català de la Federació de Tarragona sr. Xavier Camell coordinat amb la mestra d’Educació Física sra. Roser Fortuny.

• Els alumnes de 3rA: hauran de portar patins de quatre rodes o de línia els dimecres per la tarda. Si no en tenen, el Club de patí Riudoms en prestarà.

• Els alumnes de 3rB: hauran de portar patins de quatre rodes o de línia els dimecres per al matí. Si no en tenen, el Club de patí Riudoms en prestarà.

SERIA CONVENIENT QUE TOTS/ES ELS NENS/ES SAPIGUEN CORDAR-SE ELS CORDONS.  MOLTES GRÀCIES!

Cliqueu damunt d’aquest escrit per veure les fotografies.Moltes gràcies!

XAVI ,HA ESTAT MOLT DIVERTIT PODER PATINAR!

MIL GRÀCIES PER HAVER-HO FET POSSIBLE!

IMG_8715 IMG_20170531_155433

LES PATINADORES A L’OLIMPÍADA

Dilluns 13 i dimarts 14 de març les patinadores de l’escola que s’entrenen al Club Patí Riudoms van competir en el seu nivell i categoria al Reus Deportiu representant la nostra escola.

Totes elles van fer una bonica actuació i, el més important, van gaudir molt!!!

Felicitem, especialment, la Lara Forcadell que va aconseguir la medalla d’or!!!

Mireu quin goig fan la Lara, l’Enola, l’Elga, la Natàlia i la Judit!

Enhorabona a totes i a seguir patinant!!!

img_20170315_111847img-20170315-wa0000

img-20170314-wa0029

OLIMPÍADES ESPORTIVES ESCOLARS

Els alumnes de l’escola participants a la modalitat esportiva d’escacs ja es van estrenar en la competició.

Seran 6 rondes que finalitzaran el proper dimecres 15 de març.

Molta sort i gaudiu d’aquest esport!

cliqueu a la foto per veure més imatges:

img_20170308_183141

CIRC DE CARNAVAL

Els alumnes de 5è s’han transformat en grans artistes de circ. Durant algunes sessions d’educació física s’han fet els grups, el repartiment de funcions i la preparació de les actuacions. Ha estat una gran feina d’equip!

Els nens i nenes de P4 i 1r van rebre unes invitacions i un cartell que els  convidava a assistir a la saleta del gimnàs per veure el CIRC DE CARNAVAL dels alumnes de 5è.

ARTISTES I PÚBLIC S’HO HAN PASSAT GENIAL!

Cliqueu aquí per veure imatges dels artistes!

[youtube]https://youtu.be/jNaWGmsAN6Y[/youtube]

[youtube]https://youtu.be/ljg0jD4KuV8[/youtube]

cartellinvitacio-nens

PATINEM AL PAVELLÓ OLÍMPIC DE REUS!

Els nens i nenes de 4t  del Beat junt amb dos escoles més hem patinat al Pavelló Olímpic de Reus.

Ens hem agrupat amb tres grups:

1)Aprenentatge, 2)Iniciació,3)Perfeccionament.

Al començament ens ha costat adaptar-nos a la nova situació.

Seguidament cada grup ha fet diferents activitats segons el seu nivell.

Al cap d’una estona hem esmorzat i ens han deixat jugar a la pista sense patins.

Quan hem acabat d’esmorzar ens hem tornat a posar els patins per continuar a fer més activitats.

Tot seguit hem fet tots/es junts voltes a la gran pista.

Al cap d’una estona hem acabat l’activitat de patinatge ,ens hem acomiadat de la resta de companys i ens hem fet una foto tots junts.

ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ ,VOLEM TORNAR-HI!

Cliqueu damunt d’aquest escrit.Moltes gràcies!

OLIMPÍADA ESCOLAR ESPORTIVA

Ahir es va fer la presentació de l’edició d’aquest any de l’Olimpíada Esportiva.

Durant aquesta, el nostre ex-alumne Robert Porqueras va rebre el seu premi de reconeixement  del programa Targeta Verda que premia les actituds positives i de joc net de la passada edició.

Enhorabona ROBERT!!!

img-20170216-wa0054