La psicologia cognitiva estudia els diferents processos psicològics (tant el bàsics com els superiors).
Així doncs es dedica a estudiar i investigar els funcionaments dels diversos processos cognitius com la memòria, l’atenció, la percepció el llenguatge….
Aquesta branca de la psicologia estudia com funcionen aquests processos. O sigui perquè tenim determinades percepcions o opinions….
A continuació teniu un video a travès dels qual podrem veure com la nostra percepció, de vegades, ens pot allunyar de la realitat deixant-nos una sola possibilitat d’anàlisi de la situació:
El pensar diferente ha logrado derribar viejos paradigmas, aunque en ocasiones es muy difícil proponer sobre lo pre-establecido. Excelente video!
Que bien que te interesen los videos y la informacion…. muchas gracias por visitar la pagina.