Inici protocol aules digitals

aulavirtual Benvolguts companys,

Un cop lliurades les motxilles virtuals als alumnes, ja és el moment de començar a treballar amb els llibres digitals. La posada en marxa de les aules, la farem de forma esglaonada, començant per 3e ESO i acabant per 1r ESO. Us adjuntem un document de protocol del que s’ha de fer a les tutories amb els alumnes; però, per si hi ha algun problema, José Luis i jo estarem amb els tutors a l’aula el dia que posarem en funcionament tot el protocol. Us adjuntem també el calendari d’actuacions.

Victoria

calendari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *