Hem anat a Tarragona!

tarraco 2

Aquest trimestre i des de l’assignatura de Ciències Socials hem treballat, en format de projecte, el tema de l’Imperi Romà; per aquest motiu hem organitzat una sortida a Tarragona per poder treballar de manera vivencial aquest període de la història.

Ho hem fet a través d’uns tallers organitzats pel Museu Nacional Arqueològic de Tarragona que ens han aproximat d’una manera lúdica i participativa a la cultura romana. Al museu s’exposen els elements arquitectònics, les escultures, els mosaics i els elements d’ús personal i quotidià procedents de l’antiga Tàrraco, amb la finalitat de refer la vida d’aquesta important ciutat romana, que va ser la capital de la província de la Hispània Citerior.

Hem compartit aquesta sortida amb els/les companys/es de l’USEE.

També hem fet un petit recorregut per la ciutat per visitar, entre d’altres, el teatre, el circ i les antigues muralles romanes.

Aquí teniu una mostra d’alguns moments de la sortida.

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *