Arxiu mensual: febrer de 2015

Concurs de Carnestoltes 2015

Aquest any, com ja és habitual, s’ha celebrat a l’institut el concurs de ball que sempre es fa per carnestoltes. Com segurament sabreu si sou alumnes, el concurs es basa en que cada classe escull una disfressa, i “crea” una coreografia de ball, per després representar-la davant de tot l’institut, i davant també, d’un jurat, format per alumnes de 2on de Batxillerat, que escull un guanyador de cada cicle. Aquests guanyadors, reben el premi d’anar un dia a la platja quan s’apropa el mes de juny, encara que els de primer cicle no es poden banyar…

Enguany ha guanyat 1er d’ESO C i 1er de Batxillerat, encara que totes les classes que hi van
participar ho van fer molt bé.

Aquí teniu una mostra dels millors moments del concurs.

Foto Carnestoltes 2015

* Els grups de 1er C porten com a mínim tres anys seguits guanyant, serà casualitat?…

Grace Davyd, Giada Bean i Ana Cartró, 3erA i 3erC

Eslògan guanyador!

El passat 22 de febrer els alumnes del PDC  van fer una sortida a l’IMET per assistir a l’entrega de premis del concurs al qual havien participat, i que havia organitzat l’Ajuntament de Vilanova i l’IMET (Institut Municipal d’Educació i Treball).

El concurs consistia en realitzar un eslògan i un dibuix per fer reflexionar a tots aquells alumnes que no van a l’escola o a l’institut.

L’alumne de 3r d’ESO de l’institut, Mohamed Dari va guanyar el primer premi amb el seu eslògan: “Si vols un bon futur, ves a l’institut”. Com a premi va rebre un val de 75 euros per poder gastar a la botiga d’esports Interesport, sis llibres de lectura i un diploma.

Aquí us deixem unes fotos del guanyador i del moment de l’entrega de premis.

IMG_1IMG_2

Àlex Carbonell, David Cuesta, Mohamed Dari

Ja som finalistes a la Copa Cangur!

El passat dijous 22 de gener, 28 alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO (distribuïts en quatre equips) varen anar a participar en el concurs de resolució de problemes anomenat Copa Cangur.

Un dels equips, després de l’hora de competició, es va classificar en segona posició. Aquest fet implicava que hi havia la possibilitat d’entrar en la segona fase: una fase final contra els millors equips de Catalunya i alguns equips de diferents països d’Europa (Itàlia, Eslovènia, …). Dels 9 segons classificats en cadascuna de les seus, només 5 podien accedir a la segona fase. L’organització del concurs va decidir assignar les cinc places amb el sorteig del TRIO del passat dimecres 4 de febrer.

Després de consultar la web de Loteries de Catalunya us puc anunciar que…

JA SOM FINALISTES!!!

Els set magnífics són:

CARTRÓ GONZALVO, ANA
DAVYD WHITRICK, GRACE
PÉREZ I GUINOVART, JOSEP
RAVELO POLO, ALEJANDRA
ROMAGOSA I MARTÍNEZ, JAN
SALA I ANSÓN, BRUNA
VALERIANO MADRID, ADDAIA

Jordi Font

Fem volcans

Els nois i noies de 1r d’ESO, dins la matèria de Ciències Naturals han construït i han fet entrar en erupció un volcà de tipus hawaià. N’han après les parts i el seu funcionament, tot i fabricant ells mateixos la seva maqueta.

Mireu que macos han quedat els pòsters!

volca 7 volca 6 volca 5 volca 4 volca 3 Volca 2 Volca 1 Pòsters volcans

 

 

I més teatre!

somni7

El divendres 23 de gener un grup d’alumnes de tercer i quart d’ESO i Batxillerat acompanyats d’alguns professors, vam anar a veure l’obra titulada: El somni d’una nit d’estiu, de William Shakesperare. Aquest escriptor està considerat el més important de la llengua anglesa i un dels més reconeguts de la literatura universal.

Com altres vegades, vam quedar tots a l’estació per agafar el tren fins a Barcelona i a l’estació de França vam baixar per anar a buscar un tramvia que ens portés fins al Teatre nacional de Catalunya on es feia la representació.

L’obra es pot considerar una comèdia romàntica i descriu les aventures d’un quartet de joves amants: Hermia, Demetriu, Lysander i Helena. El pare de l’Hernia vol que la seva filla es casi amb el Demetriu però ella estima a Lysander; l’Helena, amiga de l’Hernia, està enamorada del Demetriu. En mig d’aquest embolic amorós trobem un grup de follets que li donen un punt màgic a la història, aquest són en Puck, l’Oberon i la Titania.

Una alumna de tercer explica la seva opinió: M’ha agradat molt, sobre tot el final ha estat molt graciós, però els personatges cridaven molt!

En general, hem trobat que ha estat molt divertida i que ha agradat a tothom.

IMG_1324-11

Judit Forcada, Laura García, Eloy Galàn, Diego Garí i Ana Gomez