Roser Ros s’incorpora a Badapoesia

Pedagoga, narradora, escriptora. Roser Ros s’incorpora al projecte Badapoesia amb alguns dels seus poemes que ella mateixa ha triat i que podeu llegir a la secció POEMARI.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

Haikus a La Llauna

Aquesta acció poètica té dos anys, es va fer per tal de celebrar el Sant Jordi i mostrar el potencial del grup de diversificació curricular/USEE de 2n

Espero que us agradi

Publicat dins de Institut La Llauna | Deixa un comentari

Les cases del meu carrer

Els alumnes de 1A de l’escola Mare de Déu de l’Assumpció han treballat ” Les cases del meu carrer ”

Publicat dins de Escola Mare Déu de l'Assumpció, General | Deixa un comentari

UNIÓ DE LES ARTS, ” JOISTA “

Els alumnes de 1C de l’escola Mare de Déu de l’Assumpció han treballat el poema d’ Andreu Galan Joista.

Publicat dins de Escola Mare Déu de l'Assumpció | Deixa un comentari

Tastets de Blanca Llum

Els nois i noies de 4t d’ESO del nostre centre han volgut conèixer la nova autora que enguany participa al Badapoesia, la Blanca Llum Vidal; així que han decidit triar fragments de diversos dels seus poemes, traduir-los a les seves llengües d’origen i buscar imatges suggeridores per a fer un muntatge que han anomenat: Tastets de Blanca Llum.

Imatge de previsualització de YouTube

Publicat dins de Escola Lestonnac, General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Interpretació d’ un poema per composició d’ imatges.

“EL PETIT SOMRIURE” LAURA LÓPEZ.
2n Eso
Us presentem la nostra interpretació d’ aquest petit i senzill poema de Laura López. Per expressar el que ens suggeria hem treballat la tècnica de la combinació de dues imatges en una, i aquí teniu els resultats.

Publicat dins de Escola Santíssima Trinitat | Deixa un comentari

Els versos associats a les imatges. 3r Eso

POEMA D’ ENRIC CASASSES
POEMA DE MARC ROMERA
POEMA DE LAURA LÓPEZ

Publicat dins de Escola Santíssima Trinitat | Deixa un comentari

A reveure

badapoesia-_Comiat Badalona 9

Molta sort a tots i totes en el nou camí.

Publicat dins de General | 1 comentari

Avui hem fet un tast de poesia!

Alumnes i professors/es dels centres de secundària del barri, l’Institut Badalona 9 i les escoles Lestonnac, M.D. de l’Assumpció i S. Trinitat hem assistit a la trobada de cloenda del Badapoesia 2011.

Hem comptat amb la participació de l’Enric Casasses, en Marc Romera i la col·laboració de Lluïsa Salvador que ha llegit poemes de la Laura López. Ella i l’Andreu Galan no han pogut assistir a l’acte.

Al final, hem desitjat un bon viatge als alumnes i professors de l’Institut Badalona 9 que aquest any tanca les portes definitivament.

Els racons del meu institut

L’alumnat i el professorat del B9 han treballat conjuntament per fer una versió del preciós poema “Les cases del meu carrer”. Aquí teniu el resultat.

“Els records del meu institut” per alumnes i profes del B9 from cinema en curs IES Badalona Nou on Vimeo.

Publicat dins de General | 1 comentari