Excursió de cicle superior: història, cinema i diversió!

El passat dimarts, els alumnes de cicle superior vam gaudir d’una sortida molt especial plena d’aprenentatges i bons moments compartits.

La nostra primera parada van ser les adoberies de Lleida, un espai emblemàtic que ens va permetre viatjar al passat i descobrir com es treballava la pell a la ciutat fa segles. Vam conèixer el procés d’adobament, les eines que s’utilitzaven i la importància d’aquest ofici en el desenvolupament econòmic de Lleida. Va ser una experiència molt enriquidora que ens va ajudar a entendre millor la història del nostre entorn.

Tot seguit, ens vam dirigir cap a La Llotja per assistir a una sessió de curtmetratges de l’ANIMAC, la Mostra Internacional de Cinema d’Animació de Catalunya. Vam poder veure diferents històries explicades a través de tècniques d’animació molt diverses i creatives. Alguns curtmetratges ens van fer reflexionar, d’altres ens van emocionar i també n’hi va haver que ens van fer riure. Sens dubte, va ser una oportunitat magnífica per apropar-nos al món del cinema i valorar l’expressió artística com a eina de comunicació.

Per acabar el dia amb energia, vam anar al Salting de Torrefarrera, on vam poder saltar, jugar i compartir una estona de diversió amb els companys i companyes. Va ser el final perfecte per a una jornada intensa i molt completa.

Va ser una excursió que combinava cultura, història, art i activitat física, i que ens va permetre aprendre d’una manera diferent, vivencial i molt motivadora. Ens ho vam passar d’allò més bé!

Aquest article ha estat publicat en 5è B. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *