Els nens i nenes de P-3 hem fet un projecte sobre les formigues:
El projecte continua ja que a la classe de P-3 tenim uns formiguers per observar què faran les formigues a la primavera. N’hi ha dos, un de terra i un de gel:
Els nens i nenes de P-3 hem fet un projecte sobre les formigues:
El projecte continua ja que a la classe de P-3 tenim uns formiguers per observar què faran les formigues a la primavera. N’hi ha dos, un de terra i un de gel:
Us informem que ja s’ha iniciat el procès de preinscripció pel curs 2013 – 14.
De l’11 al 22 de març de 2013 és el període establert per presentar les sol·licituds als centres.
A la pàgina Web de la Generalitat podreu accedir a la normativa i calendari de tot el procés. www.gencat.cat/preinscripcio
Des de l’escola facilitarem a les famílies els fulls de preinscripció, (Ed. infantil, Primària i Secundària) així com la documentació necessària.
Perquè pogueu conèixer una mica més la nostra escola, hem realitzat un vídeo amb un recull d’imatges d’algunes de les activitats que es porten a terme. També podeu trobar molta informació a la pàgina web de l’escola. www.xtec.cat/ceip-santa-maria-avia/
Esperem que us agradi!
ESCOLA AVIA from Escola d'Avià on Vimeo.
El passat dissabte dia 2 de març la Marina i la Judit varen anar a Barcelona a fer la segona prova d’anglès del concurs Fonix. Aquest és un concurs a nivell de Catalunya, que treballa la comprensió i expressió escrita en Anglès. Elles ja varen fer un primer examen el qual van passar amb una bona nota. Estaven una mica nervioses ja que hi havia molta gent i en un lloc diferent de l’escola. Un cop acabat l’examen van sortir contentes i animades. Des de l’escola us diem que heu d’estar molt orgulloses d’haver passat el primer examen i d’haver volgut participar en aquest concurs tot i la seva dificultat.
Arran de la sortida de les fonts del primer trimestre, els alumnes de cicle superior hem decidit apadrinar la font de la Rovira per fer-hi diverses activitats o actuacions. Aquí en teniu una mostra: hem observat la vegetació del voltant, hem analitzat l’aigua de la font i de la riera i amb gps hem treballat el perfil d’un tram de la riera.