
Voleu escoltar els alumnes de 2n? Ens reciten el poema del pa torrat amb mantega d’en Miquel Martí i Pol.
No us ho perdeu!

Voleu escoltar els alumnes de 2n? Ens reciten el poema del pa torrat amb mantega d’en Miquel Martí i Pol.
No us ho perdeu!
Els nens i nenes d’educació infantil van fer una visita a la ràdio de l’escola i tot seguit podeu escoltar les cançons que ens van cantar, els poemes que van recitar i podeu veure les fotos de la celebració de la castanyada.
Esperem que us agradi!
Els nens i les nens de 2n estem estudiant el poble d’Avià. El divendres 18 de novembre vam anar a visitar l’Ajuntament i vam poder parlar amb l’alcaldessa.
![]() |
| De Visita Ajuntament |
A mitjans d’octubre, els alumnes de cicle mitjà vam anar d’excursió a Cardona. Vam visitar el castell i les mines de sal. Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes coses. Aquí en podeu veure les fotos.
També podeu escoltar els alumnes de quart explicant com va anar l’excursió.
Hola amics!
Els nens i nenes de cicle mitjà hem fet la nostra primera revista!
Es diu Esclopet i esperem que us agradi molt!
Ens agradaria que ens féssiu arribar els vostres comentaris.
Moltes gràcies i fins aviat!
Els dies 17 i 18 d’octubre vam participar a les Trobades Esportives Comarcals, dins del Pla Català de l’Esport a l’Escola.
El dilluns va tocar als alumnes de 6è, érem 274, i el dimarts van ser els de 5è i érem 297.
Vam participar-hi un total de 13 escoles i que vam jugar a hoquei, big ball, jocs alternatius i a matar.
Ens ho vam passar molt bé i vam fer nous amics!
El divendres 7 d’octubre els alumnes de Cicle Superior vam fer una sortida per conèixer l’entorn del poble.
Al matí vam visitar la lleteria de Cal Gris, on ens van explicar molt bé tot el procés d’obtenció i pasteurització de la llet, així com el funcionament de la granja.
Més tard vam anar a Obiols, on el mossèn Ramon Viladés ens va fer una visita guiada de l’església i les tombes.
A la tarda la Maria del Agua ens va explicar l’antiga Colònia Agrària de Graugés.
Va ser una sortida molt interessant i didàctica.