Taller de l’aigua a Ed. Infantil

Els nens i nenes d’Educació Infantil hem fet un taller de l’aigua. Durant 5 sessions hem observat, tocat, tastat… l’aigua en diferents estats i hem descobert moltes coses.

Hem parlat, hem observat, ens hem fet preguntes i les hem intentat respondre. Hem comprovat si les respostes eren correctes o no i hem après moltes coses.

Ara us ho volem ensenyar i comentar-ho amb vosaltres. Esperem que us agradi i que ens hi deixeu molts comentaris!

SORTIDA COSMOCAIXA

SORTIDA COSMOCAIXA

El dia 2 de Juny , els nens i nenes d’educació infantil vam anar d’excursió al Cosmocaixa de Barcelona.

Vam visitar el museu, on vam veure l’exposició de Dinosaures, el bosc inundat, l’exposició de reciclatge, diferents stands d’experimentació de principis físics i el Planetari bombolla on ens van explicar el funcionament del sistema solar.

Ens va agradar molt !

Productes ecològics

El dia 24 de maig van venir unes noies a cicle mitjà a explicar-nos què són els productes ecològics. Vam fer diferents activitats, ens van explicar un conte, vam construir un trencaclosques de la comarca del Berguedà on vam marcar els municipis on elaboren productes ecològics i vam acabar fent una manualitat de reciclatge. Ens ho vam passar molt bé!