Normes bàsiques de funcionament del bloc.

En aquest inici, l’administrador del bloc serà el professor del crèdit d’automatismes elèctrics.

Els primers enllaços i experiències seran publicats per ell.

Qualsevol alumne que vulgui fer un suggeriment sobre alguna de les noticies publicades ho podrà fer i en cas que algun comentari sigui el suficientment interessant per constituir-se en notícia pròpia, el professor la publicarà.

Al llarg del curs, s’hauria de poder delegar la feina de publicar notícies a una comissió d’alumnes que siguin els encarregats de gestionar les seves pròpies notícies o les proporcionades pels seus propis companys.

No hi ha d’entrada una organització prèvia per temes de les notícies. A mida que es vagin publicant, l’administrador anirà creant els temes corresponent quant el contingut de les mateixes així ho requereixin.

Les intervencions en el bloc per part dels alumnes, seràn valorades per part del professor com un element positiu de cara a l’assignatura cursada pels alumnes.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *