DOBLATGE CAPÍTOL PINGU (Aula d’acollida)

En Juan David i en Juan Esteban, alumnes de l’aula d’acollida de sisè de l’escola Ausias March, hem realitzat el doblatge d’un capítol d’en Pingu. Primer vam realitzar el guió amb els diàlegs i posteriorment vam enregistrar la gravació de les intervencions de cada personatge. Hem gaudit molt amb aquesta activitat!

Circuit amb bicicletes!

El passat 3 d’Abril, les nenes i nens de cinquè vam aprendre a circular amb bicicleta respectant les senyalitzacions que ens trobem pels carrers de la ciutat. Vam gaudir moltíssim!

Sortida al castell de Montjuïc

El passat 28 de Març, els/les alumnes de cicle superior vam visitar el castell de Montjuïc i vam aprendre moltes coses sobre la seva història.

Sortida al Delta del Llobregat

El passat 21 de Març els/les alumnes de Cicle Superior vam visitar els voltants del Delta del Llobregat. Vam observar la flora, la fauna i fins i tot ens van ensenyar un hort amb diferents fruites i verdures que es conreen a la zona.

PETIT LICEU

El passat dimarts 20 de novembre els nostres alumnes de 5è i 6è va realitzar una sortida al Liceu de Barcelona per gaudir de l’obra “Allegro Vivace”. Va estar una experiència més dintre del seu aprenentatge, i per alguns, el primer contacte amb el món de l’opera. En aquest sentit, alguns va experimentar sensacions força positives i d’altres encara no han descobert l’encant d’aquesta expressió artística.

En definitiva, ens ho vam passar molt bé dintre d’un edifici , com ara el Liceu, ple de màgia.

AULA D’ACOLLIDA

Els alumnes de l’aula d’acollida del curs 2018/19 ens presentem! Qui som?Com ens diem? D’on som? Què és el que més ens agrada?. Si ens voleu veure, aquí teniu el vídeo que vam fer. Va ser molt divertit.

VÍDEO NENS A.A.

RECEPTES DEL MÓN

Com sol passar a l’escola les coses tenen un inici però no un objectiu tancat. Dintre de l’àrea de Castellà i amb un treball d’expressió escrita, va sorgir la possibilitat de crear un projecte conjunt de classe al voltant de les diferent receptes del món que els nostres alumnes de 6è havien escollit per preparar. A més, aprofitant que els alumnes de P5 també treballen els països del món, se’ns va acudir fer-los partícips del projecte.

Va estar una experiència genial veure com els nostres major explicaven als més petitons quins ingredients havien utilitzat, com ho havien fet, i fins i tot, quina era la procedència de cada plat. Les expressions dels nens i nenes ho diuen tot.

HALLOWEEN

Celebrant el dia de Halloween els alumnes de 5è i 6è s’ho han passat genial decorant les classes primer i disfressant-se després.

Investigar i Descobrir

Els alumnes de 6è de primària hem treballat, dintre del tema dels essers vius, petits projectes que ens han ajudat a entendre millor quina és la mínima expressió del nostre cos fins al conjunt d’òrgans que compassen els diferents aparells que treballen coordinats dintre del nostre cos per aconseguir un correcte funcionament de l’organisme.
Per realitzar les nostre maquetes hem utilitzat com sempre materials simples i reciclats per estimular la nostra creativitat. A més, hem tingut la sort de analitzar un aparells digestiu real d’un animal exposat per el grup de classe, els Antivida.

Investigar i Descobrir