TALLER DE CASTELLS Capgrossos de Mataró

El passat dimecres 25 d’abril, els alumnes de 1r van realitzar un taller de castells amb els castellers Oriol Garcia i Albert Canal. Va ser una experiència molt enriquidora en la què van estar molt atents.

SOM UNA PINYA!!!

Sortida al Parc Güell

Ara que estem estudiant Antoni Gaudí hem aprofitat per anar a visitar el Parc Güell de Barcelona. Ha estat una sortida impressionant. Ens hem repartit en quatre grups per fer el joc de pistes que ens han deixat les 3 Bessones.
Hem anat descobrint els diferents racons del Parc i hem vist a molts indrets (banc, drac, medallons…) la tècnica del trencadís que feia en Gaudí així com hem descobert la sala de les columnes, els viaductes, el banc ondulat, l’escala del drac….
Hem acabat la visita a l’espai de pícnic on hem dinat i després hem anat a jugar a un parc molt xulo.

Els nens i nenes han fet moltes fotos perquè ho pugueu veure. Esperem que us agradin!!!

Fem una sortida pel barri

Com que estem estudiant el barri hem anat a visitar el barri on està l’escola, Cirera. Hem vist moltes coses que hi ha pels carrers i els hi hem fet fotos. Cadascú de nosaltres ha fet una foto i ens han quedat molt bé.

Hem fotografiat, senyals de trànsit, el pas de vianants, camions, motos, semàfors, la parada de l’autobús, contenidors, blocs de pisos, garatges. l’escola bressol la Riereta….
Mireu quines fotos més xules hem fet:

Concert de Santa Cecília

Com que el dia 22 de novembre és Santa Cecília hem anat al Gimnàs de l’Escola on l’Enric i altres mestres de música ens han fet un concert i ens han fet cantar i ballar. Ens ha agradat molt!!

Festa de la Castanyada

Com cada any, quan arribem a finals del mes d’octubre, ens hem posat a fer panellets. Ara ja en sabem força i ens surten uns panellets molt bons.

A més com que ja estem a Primària hem compartit amb la resta d’alumnes de Primària la festa de la Castanyada. Hi havia parades per anar a buscar les castanyes i els panellets i nens i nenes que feien de castanyers i de castanyeres. Ha sigut molt divertit!!

Les castanyes que ens hem menjat les han cuit alguns pares i mares de l’Escola. Moltes gràcies a tots i totes!!!!

Reunió d’aula

El passat 24 d’octubre vam fer la reunió d’aula de primer. Va ser una trobada entre mestres, pares i mares molt gratificant. Els pares i mares van poder treballar per racons i experimentar la metodologia amb la que aprenen els seus fills/es.

Tal com us vam comentar us deixem les imatges de la presentació que vàrem veure i també unes fotos on es veu als pares i mares fent racons.

Esperem que us agradin!!!

Anem a la Verema

Quina sortida més xula!! Hem anat a fer la verema a la Masia del Canadell. Allà hem conegut a uns personatges que ens han ensenyat la vinya, ens han fet trepitjar raïm, ens han ensenyat les botes i hem preparat unes ampolles de most per emportar-nos a casa.

El dia ha sigut molt complert doncs després de dinar hem estat una estona jugant.

Racons de llengua: La Verema

Els primers racons de llengua que hem fet a Primer són de la verema. Hem escrit, hem llegit, hem fet jocs lingüístics, hem escrit paraules amb l’ordinador, hem fet un joc del Jclick, hem dibuixat del natural un ramell de raïm, hem vist i llegit llibres que parlaven de la verema…….Quantes coses que estem aprenent d’aquesta fruita de la tardor!!!!

Ciències: el raïm

Avui a Ciències hem estat observant el raïm i ens ha agradat molt obrir els grans de raïm i observar amb la lupa com és per dins. Hem vist la polpa i les llavors…

Aquí us deixem algunes fotos…..