AGENTS PEL CLIMA

Benvinguts agents pel clima, per entrar a treballar podeu clicar a aquesta imatge.
agents-pel-clima

Aquí podeu veure alguns alumnes fent d’agents pel clima.

gosnatura

Agents pel clima!!! En aquest joc podeu practicar per estalviar energia i ajudar al medi ambient.
joc-den-doll

ALERTA CO2
Atenció agents pel clima, teniu una nova missió, hi ha una ciutat en perill i l’heu d’ajudar a reduir les emissions de CO2.
No serà fàcil!
Ànims!
alertaco22

14 pensaments a “AGENTS PEL CLIMA

1. aqest video m´ha fet pensar que tinc que canviar les bombetes de alt consum per les de baix consum i dir-li a la familia que no tardi tant en dutxar-se.

2. Nosaltres al cole també estem fent això i ho estem fent molt bé segur que també sortirem a la televisió perquè estem millorant molt i molt. I el video està molt bé ho tindria que fer tothom i ara no estariem casi sense aigua.

3. M’ha agradat aquest vídeo i crec que ho fan molt bé.
    Nosaltres també “jugem a aquest joc ” y crec que es molt interessant y no perdem el temps fent-lo.

4. El video és molt xulo, tothom que juga a aquest joc hauria de fer el mateix que els nens del video.

5. Quan he vist el video m’ha agradat molt perque sortia que tenim que reciclar per tenir un món millor.