FENOMENAL PROGRAMA DE RÀDIO!!!!

Per fi va arribar el dia del Programa de Ràdio en directe des de l’Aula Hospitlària Germans Trias i Pujol (Badalona).
En Josep i en Francesc del Centre de Recursos Pedadògics de Badalona ens han portat el KIT de ràdio.
Tot preparat per sortir a l’aire… En Juan José, l’Oriol i en Joaquim han estat uns locutors magnífics. Les entrevistes en directe perfectes…. Una passada!!! Hem entrevistat en directe al Dr. Rodrigo (cap de Pediatria), Dul (musicoteràpia), Irene (estudiant de medicina), Núria (infermera de Pediatria), la mestra. També hem emès en diferit la gravació d’alumnes de l’Aula que explicaven la seva experiència, activitats fetes a l’aula Hospitalaria, ens proposaven endevinalles musicals, i moltes coses més…. Ah, També va venir la Televisó de Badalona!!
Res d’això hagues estat possible sense la participació de tothom i especialment sense la coordinació i el seguiment de l’Olímpia González. Des d’aqui enviar-li un sincer agraïment. Moltes Gràcies

Roser Jové “la profe”

Si us el vau perdre i el voleu escoltar cliqueu aquest enllaç. Mentre ho feu podeu veure unes quantes imatges del dia. Esperem que us agradi.

Aquest article ha estat publicat en ACTIVITATS OBERTES, DIES ESPECIALS, General, LA MÚSICA. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a FENOMENAL PROGRAMA DE RÀDIO!!!!

1. Gemma Garcia Calatayud diu:

Moltes felicitats a tots i totes els que heu participat!

2. Sònia Fuentes diu:

Fantàstic!!!!!!!!!,
    Sou genials…., cada cop idees i activitats més i més participatives i necessaries. La meva felicitació a tots els nens que hi van participar, a les mares i families, als professionals que ho van fer possible i una abraçada molt especial, plena d’il.lussió i admiració per la Roser.
    A seguir en davant…!

3. Aurora diu:

Aquest programa de ràdio farà saber que els nens i nenes ingressats a l’Hospital fan activitats i treballs amb totes les ganes… la mestra ja prou que se n’encarrega!! i l’Olímpia hi posa vocació i coneixements…

Aurora

4. Maria José Plou diu:

Felicitats a tothom pel programa i per la feina que feu!
    Una abraçada,

Ma. José