UN DIA DIFERENT!!!

Dimecres 20 vam fer un taller de plàstica a l’aula Hospitalària. Com era un dia especial van poder ajudar els familiars. Vam fer unes cares amb cartró i les vam pintar i vam decorar amb plomes, botons…
Recordo que també hi eren l’Ainara,  l’Adam i la Laia. La profe m’ha explicat que La Marta ha fet notes musicals des de la seva habitació.
La meva mare i jo vam fer una de las cares. La nostra portava un barret, unes plomes, una corbata i una trena. Em va semblar entretingut.
Yolanda Reyes (15a)

La Roser, la meva professora de l’hospital, em va donar una lletra musical per decorar-la amb papers de colors i amb cola. En aquell moment també estaven la meva cosina Desireé, la meva mare i la Lídia. Elles em van ajudar a fer-ho, perquè en aquell moment em feia molt de mal el cap. Ens va donar una càmera perquè havíem de fer unes fotos del procés. Després d’acabar la nota entre totes la van penjar a la paret de l’hospital. En aquell moment no entenia perquè havia de fer aquesta activitat, ja que em feia mal el cap i no volia fer-la. Però quan vaig començar a enganxar els papers, no pensava tant en el mal de cap i, al final, vaig passar una bona estona d’oci amb la meva família. Ara entenc que estar distreta m’ajuda a pensar en positiu i els mals sembla que se’n van.
Marta Noya (12a.)

Aquí podeu veure les fotografíes d’aquest dia.

Aquest article ha estat publicat en ACTIVITATS OBERTES, LA MÚSICA, TALLERS. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a UN DIA DIFERENT!!!

1. Aurora diu:

El passadís on són les cares i el pentagrama, és ara un espai que els alumnes omplen de sons amb les notes musicals que fan.

Quan hi passeu, escoltareu una peça musical fantàstica, perquè és feta entre tots..!

Aurora (Voluntària EV)