Comencem a preparar el gran mural musical.

Hola , sóc el Paco. M’he trobat amb una sorpresa a l’hospital perquè hi havia com una mena d’ escola . Era el meu primer dia i va coincidir que aquell dia hi havia un taller de plàstica. La meva mare va poder entrar. Vam fer cares per una exposició al voltant de la música.

No eren qualsevol cara, una era la meva cara. Les vam dibuixa amb cartó i vam posar detalls per fer volum. M’ ho  he  passat molt bé .

Adéuuuu!

Paco (10anys)

Aquest article ha estat publicat en ACTIVITATS OBERTES, General, LA MÚSICA, TALLERS. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Comencem a preparar el gran mural musical.

1. Aurora diu:

Les he vistes al passadís, són molt xules així com el pentagrama amb les notes que dibuixa cada alumne… és la simfonia de la setena planta, una composició musical compartida i interpretada pels alumnes de l’Aula d’aquest curs.

Aurora (Voluntària EV)