ÀLBUM TEMÀTIC: FESTES I MANUALITATS

FESTES I MANUALITATS Grup 1

Publicat dins de General | Etiquetat com a , | 1 comentari

Àlbums de fotos “Festes i Manualitats!”

Jornades Culturals 2013

Carnestoltes, plantilles per fer màscares.

Xocolatada de Nadal

Els petits-grans artistes!

llicències de Creative Commons

Llicència de Creative Commons
http://blocs.xtec.cat/auladigitald305/ de http://blocs.xtec.cat/auladigitald305/ està subjecta a una llicència de Reconeixement 3.0 Espanya de Creative Commons

PER TREBALLAR EL CÒMIC A L’ESCOLA

Aquesta setmana m’han passat un lloc d’internet on els nens de cicle mig o superior poden fer còmics.
Aquí us deixo el link:
www.playcomic.es/

L’he provat i no està malament.
Està en castellà (o bé en anglès).
Els treballs pots guardar-te’ls a l’ordinador o bé a un pendrive (com a arxiu txt!)
No cal registrar-se ni res.

Publicat dins de General | 2 comentaris

Visita a la Manresa Medieval

El passat dimecres 20 de març els alumnes de 2n d’ESO van poder realitzar la sortida que per culpa de la pluja havia estat ajornada. Entre d’altres indrets, van visitar el Museu d’Història Comarcal, la Seu o el carrer del Balç. Una magnífica experiència que els ha servit per conèixer millor l’època medieval a través de la nostra ciutat.

Saint Patrick’s day

Aquesta setmana a classe d´anglès hem celebrat Saint Patrick´s day, el patró d´Irlanda que va ser el diumenge 17. Hem aprofitat per treballar la competència digital amb el paint, els nens han fet el shamrock (trèbol) i el leprechaunt (un nan del bosc). Us deixo dues mostres.

Bye

Arriba la primavera i treballem a l’aire lliure!

Aquesta setmana, després de tanta pluja, aprofitant l’arribada de la primavera i el bon temps els nens del cicle mig hem deixat les classes i ens hem anat a cuidar l’hort de l’escola.

Fa poc vam celebrar les jornades culturals que aquest curs tractaven sobre temes de medi ambient i sostenibilitat. Aquells dies vam preparar un planter que és el que ara hem portat a l’hort.

No sé si us adoneu els que viviu en un medi més rural però en un entorn tan “urbanita” com el que ens movem al centre de Barcelona aquests tipus d’activitats són molt motivadores. Sempre em sorpren  l’entusiasme amb que els nens fan totes les tasques sense mandres ni fàstics.

Aquí us deixo algunes imatges…

Felicitats en el dia del pare!

Un taller molt xulo d’un penjoll de pedra, en el dia del pare.

Una pedreta i un cordill, però… a que queda ben maco?

Publicat dins de General | 1 comentari

What a wonderful world with puppets

Aquesta cançó és una eina molt útil per fer la relaxació de començament de classe. Als nens els hi agrada molt. Sobretot veure i esbrinar quines són les imatges que surten.

Us deixo l´enllaç.

Espero que us agradi.

Sonia

Amputats Sant Jordi a Cal Gravat

El passat dia 28 de febrer l’Associació d’amputats Sant Jordi va visitar el nostre centre amb l’objectiu de realitzar uns tallers sobre mobilitat i discapacitat amb els alumnes de 4t d’ESO. Va ser una experiència molt gratificant ja que el nostre alumnat va poder conèixer històries reals explicades en primera persona i després comprovar les dificultats que han d’afrontar en el seu dia a dia.

Taller sobre discapacitat i mobilitat on PhotoPeach