Sobre mi

Em dic Marta Babot. Tinc 26 anys i visc a Esparreguera.

Sóc diplomada en Magisteri musical, i aquest últim curs he finalitzat els meus estudis de Grau Superior de Pedagogia de la Guitarra al Conservatori de Grau Superior del Liceu (Barcelona).

Paral·lelament a la vida d’estudiant, durant aquest curs també he tingut l’oportunitat de treballar per segon any consecutiu de mestra d’Educació musical a una escola d’Educació Infantil i Primària.  He impartit classes a tots els nivells, des de P3 fins a 6è, a una escola de doble línia. He treballat amb el suport de les TAC a les classes, però he de dir que no en totes les sessions. Utilitzo diferents recursos de la xarxa, però sempre m’han quedat les ganes de crear un bloc per poder compartir material amb la resta per internet. Espero per tant, que aquest bloc em sigui d’utilitat tant a mi com a possibles usuaris que vulguin utilitzar o compartir material a la xarxa.

Benvinguts al meu bloc

Benvinguts al bloc Fem música!

L’objectiu principal d’aquest, és crear un espai per penjar i intercanviar recursos musicals com audicions, videos, jocs musicals, recursos TAC, etc, amb tothom que ho desitgi i/o li vingui degust.

Salutacions a tots/es i fins ben aviat! 🙂