BON ESTIU FELINS!

Estimats Felins, el curs ja s’ha acabat i ha passat volant! Ha estat un plaer compartir aquests mesos amb vosaltres, hem après mútuament i hem crescut una mica més com a persones.

Avui molts de vosaltres dèieu que no volíeu marxar tan aviat de vacances, això vol dir que us ho heu passat molt bé i heu estat a gust. Jo també he estat com a casa, sou uns nens i nenes especials, carinyosos, alegres, divertits….i sí, també xerrameques! No perdeu mai aquestes ganes de compartir les vostres inquietuds, d’aprendre, de jugar, de ballar…això us fa únics.

Aprofiteu les vacances per  seguir somiant, creant, inventant…per llegir, anar a la platja, a la piscina, a la muntanya, fer esport, per “panxing”, per gaudir de la familia i dels amics,etc. Divertiu-vos molt i sigueu feliços!

Ens veiem al setembre amb piles carregades i amb els vostres somriures tan bonics! US ESTIMO FELINS!

Aquí teniu la foto de grup:

Últim dia de curs

Avui ens hem acomiadat del curs fent una sortideta al parc de Sant Jordi, allà hem estat jugant, hem compartit rialles i converses amb mestres i companys i….hem fet un pica pica boníssim!

COLÒNIES FINAL DE CURS

La setmana passada vam anar de colònies 3 dies a la casa de Marcel Maillot, a l’Estartit. Vam estar amb tota la comunitat de mitjans. Han estat uns dies increïbles, hem fet un munt d’activitats relacionades amb el mar i hem compartit estones divertides amb els companys i companyes i les mestres. Ha estat una experiència molt bonica, feia temps que per culpa de la pandèmia no podíem fer-ho, i aquests dies de convivència han sigut genials!

Mireu les fotos i ho comprovareu!

Activitat de la classe per a la Mostra Educativa: Reptes del Més o Menys

El divendres dia 27 de maig es va celebrar a l’escola la III Mostra Educativa. Cada classe i especialitat havia de preparar una activitat, taller o exposició. La nostra classe va exposar una mica en què consisteix l’ambient del Més o Menys a partir de reptes. Les famílies havien de resoldre diferents reptes matemàtics, hi havia de diferents nivells. Alguns nens i nenes de la classe i d’altres cursos es van oferir voluntaris per a ajudar a la mestra i explicar a les persones que anaven passant per la classe en què consistien els diferents enigmes.

Va ser una tarda espectacular! L’escola feia goig!

Activitat de creart per la Mostra Educativa: Treballem l’artista Yayoi Kusama

Una de les activitats de la Mostra Educativa del passat divendres estava relacionada amb l’ambient de Creart. Es tractava de treballar i conèixer la tècnica de l’artista japonesa Yayoi Kusama. Durant la setmana hem pogut tornar a passar per la sala de Creart per acabar-la d’omplir amb gomets i cercles multicolors.

Mireu!

Protagonista: Lectura expressiva

Aquest trimestre l’activitat del protagonista ha estat una mica diferent. Hem preparat una lectura a casa per a llegir-la a la classe en veu alta. Es tractava de fer una lectura expressiva, fent gestos, mirant als companys, fent canvis en l’entonació, vocalitzant…

Mireu quina evolució hem fet aquest curs pel que fa a la lectura:

Publicat dins de PROJECTE | Deixa un comentari

Sortida Main

El divendres vam fer una sortida al parc de les Morisques de Sant Quirze per celebrar el dia de Maria Mazzarello.  Abans de sortir cap al parc vam fer una petita celebració al pati tots junts.

Al parc ens vam divertir molt jugant i compartint moments amb els nostres companys i mestres. Mireu!

VISITEM LA BIBLIOTECA DISTRICTE 4

Aquest matí hem anat a fer una visita a la Biblioteca del nostre districte. Allà ens han explicat el funcionament , com fer-nos el carnet, en què consisteix el Club de Lectura, etc.

Ens han explicat el  conte ” La rateta que llegia a l’escaleta”, molts de nosaltres no coneixíem aquesta versió i ens ha encantat. Després hem fet una activitat molt xula, haviem d’esbrinar el títol d’uns contes a partir d’uns objectes que ens servien de pista.

Al final de la visita ens han deixat mirar i llegir lliurement els diferents llibres i revistes que hi ha a la Biblioteca.

SANT JORDI I JOCS FLORALS

El divendres vam celebrar la diada de Sant Jordi a l’escola. Al matí vam sortir pels carrers del centre a veure les paradetes de llibres i de roses. Allà vam agafar més idees per a escollir el llibre que més ens agradava.

A la tarda els mestres van representar la llegenda de Sant jordi al pati, va ser molt divertida. Després es van dir els guanyadors i guanyadores dels Jocs Florals i van repatir els premis. Quins nervis vam passar!

A la nostra classe els guanyadors van ser:

-Pel concurs de dibuix, el Marc Arguire.

Pel concurs literari (conte), el Nuno i la Irene.

MOLTES FELICITATS!!!

Publicat dins de FESTES | Deixa un comentari

Sortida de projecte: Catalunya en miniatura

Ahir vam realitzar la sortida relacionada amb el front d’investigació. Vam anar a Catalunya en miniatura, aprofitant tot l’estudi que hem fet del mapa de Catalunya i les comarques. Allà vam fer un taller molt divertit i interessant, que consisitia en un “scape room” entre les diferents maquetes, i després vam fer la visita. També vam poder pujar al tren que feia tot el recorregut per la zona.

Ens ho vam passar genial, vam aprendre moltes coses sobre les comarques i dels llocs emblemàtics de catalunya representats a partir de les diferents maquetes. També vam tenir temps lliure per jugar i compartir amb els companys i mestres.