EXCURSIÓ A SOLSONA

dsc00088.JPGFotos de Solsona

EL VIATGE A SOLSONA DE L’AULA D’ACOLLIDA.

Vam sortir de l’institut a les 9 del matí. Pel camí va ploure molt .Vam parar a Oliana per recollir uns nens de l’aula d’acollida. Vam arribar a un quart d’onze a Solsona i vam anar a la plaça de Sant Joan i ens van convidar a esmorzar coca, xocolata i suc.Vam buscar les nostres parelles de l’activitat “Ens escrivim” Es van fer grups per jugar a la Gimcana. Vam buscar diferents llocs de Solsona.Quan vam acabar ens van donar uns premis: un punt de llibre, un mapa del Solsonès una medalla amb el sol de Solsona.Després vam anar al parc de la Mare de la Font. Allà vam dinar i vam jugar.A dos quarts de quatre vam marxar cap a l’estació d’autobusos. Vam veure, una pel·lícula i vam arribar a la Seu d’Urgell les cinc.Ens va agradar l’excursió perquè vam veure moltes coses de Solsona i vam conèixer molts nens i nenes!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *