BON NADAL 1 Reply BON NADAL 2009 I BON ANY 2010 Amb el desembre l’any s’acaba, l’ hivern comença, el fred és viu i ens toca estar-nos més a casa a esperar els dies de l’estiu. (Miquel Martí i Pol)
jorge 13 gener 2010 at 19:13 ola gent com va la cosa ps na solo me pasave per saludar no es molt bo el meu català pero una mica si be adeu q valli be
ola gent
com va la cosa
ps na solo me pasave per
saludar
no es molt bo el meu català
pero una mica si
be adeu
q valli be