EL REI CARNESTOLTES!

Aquest curs, els alumnes de l’Aula d’Acollida han fet el Rei Carnestoltes, tot amb material reciclat! Ha quedat molt i molt xulo, veieu!

Benvinguts

La setmana passada a l’Aula d’Acollida van començar dos alumnes  nous: l’Agustín de 4t B i en Pablo de 5è A. A finals d’aquesta setmana ho ha fet la Eilyn Dayana, que va a 4t A.

Hem fet la benvinguda, presentacions, fotos…  i,  explicat que molt, molt aviat entendran el català!

EILYN DAYANA

AGUSTÍN

COMPANYS

PABLO

Preparant l’article de la revista!

Les imatges ho diuen tot!

Clica:

TORNEM-HI

Durant les vacances hem carregat piles i ja estem preparades i preparats per iniciar un nou any.

Aprenem català molt depressa i poc a poc anirem agafant el ritme de l’aula ordinària.

Tothom preparat? Llestos! Ja!

Bon Nadal amb les llengües d’Europa

Desitjar Bon Nadal està molt bé, però sabríeu fer-ho a tota Europa?  A través d’aquest mapa elaborat per Jakub Marian ho podem fer, ara bé, la pronuncia és cosa vostra!

Els nens i les nenes de l’AA us desitgen molt bones festes!!!

D’on venim?

A l’Aula d’Acollida hi anem nens i nenes de tot el món: Veneçuela, Hondures, Marroc, Polònia, Romania, Índia

I què fem? Aprendre el català per a poder seguir tot el que es fa a la classe ordinària.

Els fruits de la tardor

Val la pena aprofitar i provar els fruits que hem portat a l’aula d’acollida.

Quasi ens han agradat tots: castanyes, nous, perespomes, mandarines, taronges, codony, moniatos, … però el CAQUI no massa.

Mireu quina taula més ben parada

Per fi tenim Aula d’ Acollida!

Estrenem aquest curs igual que s’estrena la TARDOR.

Poc a poc anem omplint l’aula i donant-li vida. Tots tenim ganes d’aprendre i aprofitem aquesta estació per aprendre el vocabulari dels seus colors, fruits, poesies i refranys. Aviat en tindreu  mostres.

Mentrestant, mirem un Power Point i ens preparem per escriure.

HEM PLANTAT MADUIXERES!!!

Ara que ha arribat la primavera, els alumnes de l’aula d’acollida i suport lingüístic han plantat maduixeres. Aquí teniu alguna foto.

ELS ALIMENTS

Durant el segon trimetre hem fet diferents activitats per treballar el vocabulari dels aliments. Aquí teniu alguna foto.